nenno

Direktlänk till inlägg 2 september 2016

Alanya - antalya global vfs

Av Jennifer Johnsson - 2 september 2016 09:35

Vi åkte vid 4.30 och kom straxt efter kl 6 till antalya först åkte vi en väg fel, sen nästa avfartsväg var avstängd pga bygge. Sen när vi kom fram vart det frukost och sen var det nästan dags att gå till global vfs gick vänta en halvtomma innan det vart methis tur, efter methi var det orhans tur!

Äntligen klara ! Nu är vi i bilen på vägen hem, vi ska stanna i Nova mall shopping center i manavgat DÄR FINNS DET H&M !!!!

Hoppas på två toppar ! Hoppas min tur o lycka kan hålla i sig idag !

Och att både methi o Orhan kan få ett ja på sina ansökningar om besöksvisum till Sverige !

När det var methis tur, gick jag och Zid ut på gräsmattan och tränade
? ligg
? tassen
? rulla
? dansa
? kryp
Set ända kommandot han har på turkiska är sitt !
Stackarn, förvirrande språk !! Svenska, turkiska och engelska ! (;

#Alanya #chihuahua

 
 
Ingen bild

Mamma

2 september 2016 17:56

Nu håller vi tummarna 🙈

Jennifer Johnsson

2 september 2016 20:31

Tack ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards