nenno

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennifer Johnsson - 17 januari 2012 15:30

Bring me back to my home, I Do not spend time in this country!

I got your love in my dna
You left a scar inside...


Denna vacka är jag bara ledig 2 dagar:/ Annars brukar ja vara ledig typ 3-4 dagar i veckan ... Times are changing..

Har lekt lite med Malin idag och sedan varit nere på storstan NYNÄS! Wööw .. 


300 dagar kvar till sötsaken är ur armen! UFF AMK ya .... så långt tills det är över..

Denna låt är så mkt Ankara.....
Miss that time whit you baby <3
Orda bana da var mi yer? 

Av Jennifer Johnsson - 10 januari 2012 13:45

Det var ett gött nyår och det firas inte som i sverige med 287965026528552 fyverkerier i Alanya ...
var mer jaahaaa? är dom slut fyverkerierna?

Hängde ut på bellman först med kicki, kamelen, öner och deras vänn :) Hade afall super kul :))
Dock var min sson full som stryk!! Han sa hej då till mig 30 ggr så där men slutade med att jag drog hem före honom i alla fall kl 5 lr va nu klockan kan ha varit :)

I lördags bar det av til ankara för att umgås med hakan ....
På bussen på vägen hit satt jag brevid en riktig sur skalle till tant!!!!! Först skulle jag inte ens få sitta brevid henne ... PFF KÄRRING fick visa min biljett för att idioten skulle tro på mig!! När vi kom 2 timmar utanför alanya var det snöstorm och lastbilarna kom ingen stanns och hade sladdat av vägen även så bilar... men buss JÄFFLEN putta på i 110 ..säkert inga vinterndäck på den bussen inte.... på den fina is gatan som det hade blivit.
Så tänkte på mamma och brukar ju tjata om bältet så tänkte fan nu kommer jag snart att dö här!! ..

Så ja men va fan jag tar på mig bältet då ... NEJ FÖR DÄR SITTER SUUUUR KÄRRINGEN MED SIN FETA RÖV OCH SOVER OCH SNARKAR OCH HOSTAR!!
Tänkte hoppas hon flyger först ut genom rutan då!!

 Men när jag väl kom till ankara så hämtade Hakans vänn upp mig JÄTTE kul för han snackade ju bara i engelska och fick spendera 40 min med honom innan hakan var färdig i armen ...
men vi hade kul i allafall...
Sen hämta vi upp en annan vänn till hakans kompis som hade fixat hotel!
Senare på dagen gick vi ut här i ankara as mkt folk, och käkade mat på något ställe  med 4 våningar!!
Sen var det dags nästan för honom att bege sig tillbaka till armen ...

vart la inte att göra så mkt den kvällen film och fb (Y) 

På morgonen kom Hakan med en ros och gav mig ett halsband.
När han hade lämnat mig i förrgår drog jag till ett shopping center som hade 8 jävla våningar! PÖÖFF va folk det var!
Hittade inget kul alls. 
Sen vart det att rulla hem, snackade med ugur och sedan rullade jag till hans sport arme, där vi rökte inne och fick skäll av en gubbe... lr de va nog mer jag som fick skäll men jag bara garvade! Gjorde en plan med ugur att han skulle rymma från armen så skulle vi festa ... Sen bangade jag på fest! Men han lyckades tydligen att rymma och festa i allafall och hade kommit tillbaka till armen kl 7 på morgonen!


Igår  var jag på Hakans arme ställe hade fått årder om att smuggla in  en mobil i bh:n eftersom det inte fanns någon kontrollant för tjejer ...... PÅSTOD HAN JA!!!   sjklart blir man visitikerad av en jävla brud!!!!!

Men jag kom undan :D var så jävla nervös så benen bara skakade!!!!!

Hade ju inget pass med mig som jag tydligen, så gav mitt person nr och bankomt kort allt jag hade på mig efter en bra stund fick jag komma in ...med mobilen i bh:n.. jag var så jävla skrajj har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!!


Sen fick man ju sjklart vänta i 40 min på hakan, man vet ju hur den turkiska klockan funkar, en stor general hade varit där och alla ? 10.000 hade varit ute och prominerat!

Var där i typ 5 timmar, då hade hakan börjat blivit riktigt sjuk! men han skulle försöka prata med generalen om han inte kunde få ledigt över natten .. men den han hade snackat med innan var inte där så han fick prata med en annan och han ba inga problem grabben du får vara ledig i två dagar !! WÖÖÖW I LIKE THAT GUY!!!!

Så hakanringde och sa att han hade en överraskning ... Snacka om att jag vart glad över 2 dagar börjatde med att sura som fan :)) 



En sjuk feberig liten söt sak :) <3

   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards