nenno

Alla inlägg under juli 2014

Av Jennifer Johnsson - 31 juli 2014 06:32

Med syrran innan transferin avgår mot gazipa?a - arlanda
.... Köpte dom i centrum igår när vi cyklade in tycker dom klarat s?? väldigt bra ändå (;

Av Jennifer Johnsson - 31 juli 2014 05:49

Firades toprak på kvallen, en liten for tidig födelsedags kalllllas, då han Åker till ere?li Idag, han Fick en cykel i present!

?gar efter bad Och sol vid 5 tiden cyklade nagt josefine Och toprak in till centrum Och skulle byta en tröja, tog inte Så lång tid som jag trodde, men trött var jag i benen! Och rumpan!

Av Jennifer Johnsson - 26 juli 2014 08:34

Eftersom läraren ringde Och ställde in lektionen igår Så vart det, en liten utfkykt till centrum istl vandrade lite på den nedre delen av borgen (redtower).

Nu har jag en veckas ledigt från skolan eftersom ramazan är slut Och resten börjar på måndag... Tror jag de e så, skolan är stängd.

Av Jennifer Johnsson - 25 juli 2014 13:26

Med alla grannarna istortsätt! Stackars poolen, men snart Får den lite vila, iafall från oss tre, mig josefine o tayfun (-: jag ska till skolan dom ska till stranden !! Stackars mig!!!

Av Jennifer Johnsson - 24 juli 2014 10:10

I väntan på ett konto utdrag... 11 nr fore

Av Jennifer Johnsson - 21 juli 2014 17:16

Vad e problemet, aker man till ett annat land Så far man för fan snacka engelska?!?!??! På väg in till skolan Idag kommer en ryss fan Och frågar vart marknaden är, Jaditmongohadedupratatengelskasåskullejagkunnaförs
tådig!!
Sen nu när jag Väntade på bussen hem från skolan, kommer de två st Och de enda i engelska vägen dom kan är ONE ?! Wtf get out from... Mitt land !

Av Jennifer Johnsson - 20 juli 2014 15:42

Inte bloggat på ett bra tag ? inte regelbundet iafall ....

För de första är det samma saker var dag istorsätt, upp, iväg till skolan, hem hoppa i poolen, plugga, äta, sova, ut ibland middag på stan ibaland,  osv osv...


Men igår var vi på water planet i Okurcalar, slog i huvet på första åket, fick brännmärke ovanför svanskotan, massa bränn? märken på bikini trosorna, så dom åkte i sopen i morse, 

 

Jag har varit sjuk, öron inflamation, feber och snorig och hosta, öronen gö la ont än, o snoret o hostan hänger kvar, har intr varit i skolan på en vecka eftersom ? jappp, smittade läraren gjorde jag oxå :P Obbbs :)

Men blir skola i morgon efter det att åsa har åkt hem. Josefine jag o tayfun har jobbat lite hårt med mitt ikamet, inväntar bra pengarna på turk kontot och en utskrift på det så är det bara att lämna in skiten :)

 

just nu e Josefin Åsa och tayfun och badar i havet, och jag pluggar, till kvällen blir det middag i centrum :)

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards