nenno

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 31 augusti 2011 17:30

Har precis ätit nudlar med kyckling och något som mandarin ? sås? kanske man kan säga men de var gott gott.. Legat vid poolen några timmar med elisabet o mahmut, sen ville jag klippa gräs mattan, men ?
Jag behövde ett uttag till gräsklipparen oh ehm fann inget om jag inte skulle dra utaget från min balkong... men då så skulle jag ju inte kunna klippa så mkt efter som sladden kankse max är 10 meter?

Ikväll blir det för krök hos dom så ska hoppa in i duschen och fixa mig snart, ska fråga om tolga vill med?...

Dunkar på med Chester see ... Oh fina killen :D

Och från och med idag är jag en lägenhet rikare :)
Ska ba hinna hem och fixa alla papper :) Sedan är den min :) Men lir ingen tidigare hem gång för det inte :P Hahha

Ska nog kolla efter lite roliga säng kläder här nere snart :) Dom dom har ett ställe några 100 m bort som heter linnes ( tror jag) oh dom har massa fina säng kläder :) kul med något som någon annan inte har även massa snygga gardiner :D

Syrran hade taggat massa fina bilder på fb  på min underbara älskade saknade bebis lynn!  Jätte fina Tack :)!!

 

Av Jennifer Johnsson - 31 augusti 2011 11:30

Varför känns det som om någon kört över mig med en lastbil så där 100 ggr?
Igår vart tacco pizzan äntligen färdig... men, ja de vart lite skum... men det gick bra ändå, så vart Ice age 1 och ice age 2 oxå :D Älska :D

Sedan drog mahmut,devrim hem .... Satte på mig One Piece för det var så himmla kalt på balkongen .... sen så vart det att kolla på en till film sen somnade jag som en stock! 
Sen kom tolga hem och ba LAN .... WHY U SLEEP HERE? GO TO BED...

Så ska man väcka tolga 12.45 

 

Av Jennifer Johnsson - 30 augusti 2011 18:31

Kom hem för en timma sedan från Metro med Elisabet, Mahmut och Devrim, har handlat allt för tacco pizzan, och nu är alla tookigt hungriga och pizzan står i ugnen :D WIII

Innan dess var det bad i poolen med alla dom! ... dom skratta åt mig när jag kutade till telefonen som ringde med en stor rosa badring runt mig!  NOT OKEY :D

USch bara 20? min kvar tills pizzan är klar? kommer vi tugga på varandra innan? hmm .....

 Tjineling!
 

Av Jennifer Johnsson - 30 augusti 2011 10:41

 DAMN! .... nästa gång datumet blir... 30 ..... sept... då e jag på Istanbul ataturk.. och ska åka hem :( SNYFT!
ONT I MAGEN!! Vill fan inte!

Igår vart det en film till innan jag rullade till den efterlängtade sängen!
Den val bra, men kommer inte ihåg vad den heter..

Ska väcka tolga 12.15 ? han skulle iväg? Jahapp Ajajsir! så måste vänta typ 30 min innan jag får gå ner till poolen .....
Blir väl att hänga med Elisabet oh Mahmut idag? 


Idag är ramazan slut? afall så sa tolga det igår... så idag ( om de e så) blir det massa fest... För alla turkar :)

Av Jennifer Johnsson - 29 augusti 2011 21:45

Idag skulle egentligen mahmut och elisabet hyrt bil kl 10 ..... Hmm
Hörde av mig till dom 10.30 HALLÅÅÅÅ BLIRE NÅGON BIL LR??
-hmhm  bil?
 Haha Idiot :D kl är halv 11 och ingen har hört av sig?
Nää men små mupparna sov ju så gooooott!!

Runt kl 12 hörde dom av sig att dom hittat en bil drog en bit utanför alanya (nya marinan) sååå mysigt där och käkade frukost som bestod av toast med stekt ägg och ANNANAS<3 och sallad och GOASTE sallads dressingen sedan vart det att rulla vidare med den över hettade bilen... UFF vad varmt det var, ändå var det BARA 28 grader och molnigt? ..... och badade i haaaaaavet.. dock inte så mkt folk där ... elisabet och jag viste exakt vart vi ville .... men ah vi visste ju inte alls vart det låg? Hahaha
 men stället vi hamnade på var la bra med, va där ca en timma sen bestämde vi oss för att fan vi drar till dimcay istl :)

Vi var där några timmar oh ba hade de gott! 
Sedan körde elisabet ner från dimcay och byte sedan med mahmut för hon vågade helt enkelt  inte köra mer... OH DE FÖRSTÅR JA ... så som dom köör!!

Sen åkte vi hem, jag behövde föra över pengar så hämtade vi tolga som hade previs vaknat och då var kl 16? HALLÅ?

Så körde han till alanyum så kädade vi där uppe :) 
Sedan dumpade dom oss :)
Sjuk trevlig dag :)

Nu ere tolga och jag hemma han har lekt med datan i mer än 2 timmar..... och jag drog på en film då..... nu ska jag försöka leka så länge osm de går tills han sitter på sina knän och ber om att få låna den... eftersom det är så jag får göra?

   
       
         

Av Jennifer Johnsson - 29 augusti 2011 09:15

Jahapp, Då hade Emma åkt hem råå, hon är väl i istanbul nu?
Stackarn, Lider med henne, vill inte åka hem själv... då har jag ändå en månad kvar! Har redan ont i magen...
Men jag kanske har något kul att åka em till i allafall :) men Vem vet :)... om det kommer hända lr inte :) ..... I hope soo! :)

Igår var jag med Mahmut, och hans kompis och elisabet o käkade på melani.
Sedan drog vi in till Centrum fick åka jätte gammal taxi vi trodde den skulle gå sönder öve rguppen och den kom väl upp i 70? men de va ju fan LIVSFARLIGT!! UFF UFF...

Idag ska Mahmut oh hans kompis och elisabet oh jag hyra bil och åka till något fin strand... jag tror jag vet var men inte helt 100 på de kommer la en bild sen lr så :)
 

Av Jennifer Johnsson - 28 augusti 2011 21:00

Denna kille kill me!!



Även börjat med typ komik klipp... haha Gör FIIILLM!!
 

Av Jennifer Johnsson - 27 augusti 2011 22:15

T och jag har kollat på spanglish idag sedan vart dusch och sedan vart det tomat soppa m vitlöksbröd med elisabet och mahmut o tolga ...
Suuuper...
Ehm nu sitter vi på ballen och röker och dricker rejält :D Mohaha
Elisabet har inte sovit på 30? timmar.. Haha fan hon kommer rulla fram! ...
lr gör hon de redan? Haha... Jo de gör hon :D

Snart utgång mot Lasvegas!  KUUUL!!.. länge sedan saknar dom ...5 kompisarna där.. dom andra kan dra åt..... Dax att byta om ska gå om 15min ... PFF!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards