nenno

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 31 maj 2013 16:09

Körvbröd O strand O starbucks !

Av Jennifer Johnsson - 31 maj 2013 13:56

Har idag bjudit på massa vågor!, men lite kul, men man ska inte underskatta havet, fan havet kan ju göra vad som helst när vågorna har kraften var ganska strömt, tydligen höll en kvinna på att drunkna idag av vågorna, och det för står jag eftersom det va ganska strömt ändå!


Vart frukost på stranden, och 2 timmars solning innan hem gång, idag blir det eller snart när vi är klara  in till alanya Centrum och betala försökringen på lägenheten! Sen Alanyum må se efter en bikini ....

Sen blir det nog inte så mkt mer idag än så, men skönt det med, i natt sov jag som en gris!! vaknade upp och kände att det kändes som om jag  hade blivit överkörd av några lastbilar!

Men nu känner jag mig levande av det svalknande havet och n dusch på det !

Bilder kommer nog sen när vi kommer till alanyum för där har dem Wifi ^^

Av Jennifer Johnsson - 30 maj 2013 13:45

 Därför .... ska vi tälta på balkongen i natt!


 Går dagen behöver vi inte dra upp,  men lite kan vi ju bjuda på, eller hur? Eftersom vi fortfarande är fulla, men tydligen hade vi det ganska kul, när vi drar upp det vi kommer ihåg,

 men när Hakan kör från alanya på 30 min med moppe och helst vill sätta oss i en taxi för han var rädd för att vi skulle hoppa av moppen, då är alla hästar hemma !! annars tar det kanske 10 min med moppe?

Sara sitter sån centrum och hem och säger hej till allla, och jag sitter och drar i Hakans tröja ......
Eller när sara och jag vill ha öl och blir körda till shell och sara går in och dom säljer inte öl! och då försöker sara sno moppen ifrån Hakan, och hakan blir jätte arg!!

Och jag ser sammi köra förbi med summergarden bussen och ber hakan ringa honom eftersom jag inte har några pengar på mobilen, och jag  står som ett fån och kollar på alla bilar och bussar och långtradare och hoppas på att han ska komma tillbaka, vilket hanint gjorde för han jobbade men jag stod ändå och hoppades.


Eller att sara och jag käkade upp resterna från kvällen kl 4-5 och ..... jag kommer nog inte äta ost o kalkonsås på så länge!

men att sara bara drar efter honätit för hon ska äta med sina kompisar i Centrum ? HALLÅ DU ÅT JUST ?


Nääää.... Ta tag i livet, man ska inte dricka när man hänger läpp? 

Av Jennifer Johnsson - 29 maj 2013 22:25

4 jävla sköna efes !!
3 i rad fast vi körde 4 i rad O chips .. Jag tror jag vann över Sara ((
O turkisk fast svensk skinka o ostsås med pasta fast kalkon -^^!

Av Jennifer Johnsson - 29 maj 2013 20:41

INGEN mer än du är så lycklig just nu när jag failar, men jag ser det inte som fail, jag ser det som så många erfarenheter rikare, jag vet att du vet vem du är när du ser detta, det mår jag bara illa av hur du kan vara så svinig av dig att bara sitta och le när jag misslyckats med mitt jobb här nere, men vad ska jag göra ? kära du ?
DOm vill ha en fullt språkande turksik så som har även grönt pass, vilket jag aldrig kommer att skaffa mig men, ännu är det inte försent har besökt 3 ställen nu och 1 kvar ännu behöver du inte le åt helvetet, än är det inte över för mig, hakan har ställt upp som en toook, och jag har gjort det jag kan, men lee inte fullt ut ännu okey KÄRA VÄNN? ^^

Av Jennifer Johnsson - 28 maj 2013 19:39

Legat och solat afall 2 timmar något att komma med! Så ingen utgång i går eller idag heller !

Just nu är vi på Why not resturang som ligger bredvid Bellman stranden eller ja på andra sidan !

Satt en svettig turk på bussen på väg hit, känner inte folk att dom luktar snusk? Skulle jag luktat så illa skulle jag gått dit jag skulle än att utsätta andra i fara !!!! Usch!!

Sara har beställt någon mat ! Och jag tog mig en why not chicken (:

Som ni ser måste man ju jobba på brännan inget som har legat på prio ett min fan så skönt att bara ha några ynkla 100 m ner !!
Im Lucky i guess!

Färgade håret igår vart väl en aning för mörk tycker jag men men ! Låt gå!
Precis färgat ögon brynen innan vi drog så dom ser lite galna ut just nu men färgen försvinner vid nästa dusch !
Låt nu se om man får upp några bilder oxå för har bara en plupp internet nu när Sara börjar härja på sin lur !!!

Thats all from me ! Peace

Av Jennifer Johnsson - 27 maj 2013 16:30

Har bara blivit frukost idag, sen tog jag och Sara en sväng till Oba som hade bazar som det ät varje måndag och på Tisdagar är det i Tosmur, jag alltid haft problem problem att hålla koll på vilken dag på veckan det har varit men nu har jag koll!

Tog en sväng förbi Adem, så Sara ska slinga håret och jag ska färga, så det blir någon ordning någon gång på mitt hår!  Om en timma ska vi typ va där! 


Japp det var det ...... om 5 dagar ska det bli vatten i Poolen hoppas fan på det annars tänker jag INTE betala för poolskötseln osv! så det så !
Dom har även höjt priset iår till 850 lira det suger tvärfett! Inte så glad över det, men ska skicka ett sms Till grannen Linda om detta så, kan hon säkert eller hennes kille styra detta pris!

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards