nenno

Alla inlägg under april 2012

Av Jennifer Johnsson - 30 april 2012 22:27

Jaa trevlig varlborg, alla är ute och super men inte en jobbnisse som jag heller...
Jobbade 15-21.10 men vart 1,5 timmas plus tid....

 Lisa skulle ju ha lekt med Foroogh men ikke sa nicke. Hon har än inte hört av dig svär på att hon sover.
Malin sa att vi kunde kommit till henne och Ronny men lisa har något snusk i håret som hon ska sova med i natt så ja hon ville inte alls gå ut sådära... Ja det skulle hon ju tänkt på innan hon smetade in det ihåret ˆ^
Stackarn fick gå ner i mogonrock och smetet i håret för att jag hade ju glömt nyckeln hemma när jag fick brottom innan jobbet och skulle bli upplockad vid shell.


Men känner mig fett lejm asso, kommer nog att däcka snart.. 
Måste ringa mamma i morgon och se hur jag ska göra med min flyg biljett och om syrran ska åka hem samma dag som mig eller inte :))

Good natt :))
   

Av Jennifer Johnsson - 30 april 2012 12:52

Så där ja!
Nu har jag och Lisa och Foroogh gått ringvägen mes träningsredskaper runt havet, så niceig utsikt :)
Började med Frukost hos Forgoogh, men ja det tog ett tag innan hon vaknade trodde knappt att vi skulle få någon frukost alls!! men gav henne en sista chans och ringde hennes andra mobil, OCH BRUDEN SVARADE! Wii

Så nu vart det omelett och lite skons :)
Precis kommit ut ifrån duschen och ska snart iväg och jobba, hade förtillfället älskat en powernapp!  


 

Av Jennifer Johnsson - 29 april 2012 21:32

Detta inlägg blir säkert knas, för jag bloggar från mobilen och inte bara det mobilskärnen är ju spräckt! JippiiJag har ju beställt en ny men den är försenad en vecka! Toookiig!! Har som sagt jobbat 12 timmar idag , vaknade till i natt att jag saknade Lisa fisssa vid min sida men hon hade däckad på soffan (;När jag vaknad hade Emre plutten ringt, så ringde upp och sa jaha du har minsann inte glömt bort mig! Hans svar var typ att han kanske hade råkat ringa mig i sömnen, shit ingen kärlek alls från den vännen alltså! Nu blir det att hoppa av bussen snart hem och kolla Big Brother och köra ansiktsmask med Lisa kanske ska vi ta dom två sista ölen (: Ska även försöka boka My trip to alanya !! <3 Imorgon blir det promenad runt Ringvägen 2 timmar och 6 timmars jobb (;

Av Jennifer Johnsson - 29 april 2012 00:00

Ja fan det gick ju åt helvete på en gång!!

Här trodde man att man skulle boka din süüüper fina biljett till Antalya men Jahapp... Tydligen har? jag?
en kod till Pegasus som jag inte kan svara rätt på, så DAMN  gick inte alls bra Lyckan hade ju suttigt perfekt men nej, så vrf inte lite otur då, så att man inte kan boka in Lyckan?

Sitter  just nu och dricker lite öl med Lisa, I morgon är det jobb 8.30- 21.10  OH NEJ! Vill inte men ska ju jobba med Madde så det är ju LOVELY!

Söte Foroogh kom tidigare till Jobbet idag så kunde ju rull iväg så man han med 20.44 bussen men Ja den är ju alltid sen!
JAJA MEN!
Sen så kommer men till så kallade Ösmo station där det går ersättningsbussar till nynäs SJÄLVKLART ska man få vänta i 30 min innan den kommer, så varför kan den inte gå kvart över som tåget ska gå? Uff !

Ja ska pröva på och boka igen i morgon GOOOD LUCK TO ME :)

Dax att nanna kudden snart då :))

   

Av Jennifer Johnsson - 27 april 2012 22:30

Mys med dom fina!
Sara Yetkin och Lisa Forro drog nyss  :))
Nu är det bara halva Bigbrother kvar, idag var det jobb 8.45-20.00 Sedan kom Snyggingarna Sara o Yetkin och hämtade mig i vildmarkerna :))

I morrn blir det jobb 8.30 -21.10 awsome ... Not :)) hade ju hellre legat hemma i sängen och tuggat film, men nej!

Drömma sig bort på dessa bilder JAAA!!


     

Av Jennifer Johnsson - 26 april 2012 11:45

I morgon är det lön!! Wiiii
Då skall det bokas flyg biljett till mitt käraste Turkiet! Hoppas inte att priserna stiger nu eftersom det är helg och löning!
Blir la att åka ner den 4 Juni, slutar kl 21.10 den 3 och blir att åka hem och ta en snabb dusch och sedan ÖKA mot Arlanda efter som om att planet går 00.45 den 4 Juli. Så skönt att landa på morgonen även om det är mellanlandning i Istanbul Sabiha Gokcen, hade hellre mellanlandat i Atatürk eftersom den e lite större och kommer ändå ha 3 timmar att lullarunt på där!

Blir att kuta ut och hyperventilera den goa Turkiska Luften! LONG TIME AGO, NO SEE !

Fick ett sms av min kära vänn Oh e på ARLANDA och jag ser ett flyg till ANTALYA.... JA MEN DÅ MÅR JAG BÄTTRE!
Not!
Hallå tänk först skriv sen? Hon vet ju hur jag blir! 

I går vart det lite dricka med Sara och Yetkin och sedan kom även Lisa hem :)

Vad ska man hitta på idag då? Sara sa igår att hon skulle komma förbi Idag men undrar om hon ens minns det? :O

Av Jennifer Johnsson - 25 april 2012 13:15

Att vakna upp och tro att man är i Turkiet det är inte kul!!!

Igår vart det middag med Systerryster Lisa, Fredrik och Yetkin vart Kyckling spett med potatisgratäng och sallad :)
Sara var inne i stan och jobbade så passade ju på med potatisgratäng till alla eftersom hon inte gilar det, så hela familje skalan var inte samlad. 

Sedan rullade Yetkin hem och vi andra kollade på BB sedan drog Lisa och Fredrik ut på promenad, lurade på dom att ta med sig Lynn på promenad.

Åh innan dom kom tillbaka så drog frukt systerryster till ICA Kvantum och handlade FRUKT!! 
Så vart det fruktfat av dess like!!

Nu är det Chill med sara och lite *****Dricka :))))

Älskar låten kan även, kännas att man blir rå jagad i sin mardröm med yxa och grejjor :P


 
 

Av Jennifer Johnsson - 19 april 2012 23:10

varit en seg dag för huvudet idag, ut ved vovven sedan vart det lite dolmar till frulle smakade fortfarande lika gott som igår, vart sedan att bänka sig i soffan med täcket och vovven så vart det Lejon kungen, sjukt länge sedan.
Man märker ju hur tekniken har gått framåt sedan den kom ut, men still Wonderful :)

sen vart det extream home makeover, bölar alltid när jag ser på det programet ...
Sedan efter 15 rullade jag och Lynn över till Sara och Yetkin, så drog sara och jag ned på willys och handlade åh lynn stanade kvar och lekte med Yetkin.

Vart kebab pizza med mozzarella ost :) Jammmmmi Fortfarande mätt?

Sedan vart det häng i soffan och vart en döende timma i soffan. 
OH  sen rullade saaben hem till mig vart det chips och cola sofft framför tvn med kortspel.

Så skulle vi ner till bilen och hämta saras mobil och sedan gå till Shell och köpa mer Cola, så jag tog varken med mig mobilen eller nycklarna eftersom att sara KAN JU KODEN... vilket visade sig att mobilen inte var i bilen och hon kunde FAN INTE KODEN TILL PORTEN HELLER! GREAT! Hahaha

Som tur var, var grannen på väg ut så vi kunde komma in! Lucky us!

Så nu har dom precis rullat hem tack för en skratt full dag med ett slött huvud! Peace!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards