nenno

Alla inlägg under mars 2015

Av Jennifer Johnsson - 30 mars 2015 18:46

Vaknade upp pa extrajobbet kl 7, slutade 8.30 kutade till bussen hem, byta om åka med sara och tanka hämta josse, byta chaffis .... Josse kör kommer till arlanda sara och jag ur ur med saras resväskor stå I kö till pegasus inchekning gå at sidan med saras handbagage sara får betala övervikt sara betalar övervikt gar och roker sager hejda, sara gar in jag hoppar in I bilen igen aker dom ringer fran korskolan och lararen e sjuk sa vi Akers till pizza hut istallet och Ayer lunch jag far skjus hem kollade pa en serie nu lagar jag lasagne .... Ps sara ska till alanya ds.

- ska bli skont med en telefon som gar sepparat åäö knappar !!!! Det blir en iphone bar jag aker net till turkiet tar en evighet att trycka fram åäö började bra men slutade med prick bokstäverna ganska fort och inga komma tecken u min snabba dags berättelse ??

Nu sitter jag I hamocken och röker och lyssnar pa det härliga regnet....... Min hand ser konstig ut!!! Med cay latte I högsta hugg!
Hönsen gar lagt 16 ägg Sen I söndags morse! Awsome snart kan Dom betala av sin mat igen !!

Av Jennifer Johnsson - 28 mars 2015 08:12

Hälsar godmorgon !
Vi vart lite rädda när vi skulle ut och röka!! Det var en rådjurs hane I höns gården som vart rädd för oss?? Vi e ganska farliga!!! Som började försöka spränga staketet I hönsgården!! För att komma ut, ibland e djur inte så smarta istället för att ta "dörren" ut !!!

Av Jennifer Johnsson - 24 mars 2015 12:00

Har inte jobbat sedan igår morse kom i säng kl 21 averkade två serie vaknade 5,25 för att lynn "hoppade" på mig trodde hon ville ner och ut och äta? Men nää mamma hade försökt ge henne mat men hon vågade inte äta, vovven måste in på psyket ..... när man är rädd för sin egna mat som man tillomed älskar. Kan ju förstå nu att dom ville kolla hennes kulls valpar om deras psyke vart något bra, om dom skulle tagit en kull till i början när vi tog över henne och jag hoppas dom valparna fick sin pappas psyke och inte lynns för då vet man aldrig....
Ibland kan man vara rädd när dom skjuter ute, eller så e man inte de, eller om någon öppnar en cola burk eller en flaska miniral vatten eller när man skakar lakan eller om man .... osv osv .....

Så ja en psykisk mottagning låter inte som en dum ide för Lynn stackaren... 

men gick ner och gav henne mat och hon skakade som en gris ?? WHYYYY???? Hon har aldrig varit rädd för maten förut.......

Tillslut åt hon upp sin mat och var nöjd.

Jaa sen har jag fixat över musiken på hårddisken och så har det blivit nya säng kläder för mig o sara o josefine.


Så jaaa Idag vill jag vara ledig de e så härligt väder igen och snön e borta, men blir ju glaaaad fast jag e trött för jag kunde inte somna om sedan ....

Men idag är det möte på extra jobbaet kl 15.00-16.00 eller jag måste gå straxt innan dess eftersom jag börjar jobba 16-09.00 sen blir det att påbörja en färjning på håret på onsdag ska vara där kvart i 2 och sen blir det att jobba natt på extra jobbet på onsdag 21-09.00 sen hoppas jag att jag bara jobbar lördag o söndag .... men inte helt 100



Av Jennifer Johnsson - 24 mars 2015 10:30

I två dagar har jag raderat datans bilder som bestod av 16200 något, igår kväll var jag nere på 6000 bilder , stackars datan den borde känna sig tom i magen.....

Så ikväll ska du få ett nytt liv, jag tror att min kära lilla mac pro har varit med mig i ?iafall sen 2010? Finns inget att klaga på macen, klart den har dött och hängt sig någon gång men, vi männsikor e ju inte på topp heller ständigt :D



så lite bilder som fick åka in på hårddisken som kommer raderas från datan :) som slapp hamna på sopptippen!!!


svårt att välja ut bland 6000 bilder o ännu svårare var det förut :D hahhahahaha 

                                               

 

Av Jennifer Johnsson - 23 mars 2015 15:06

Efter påsk !
Ner till Alanya och lämna lite saker som en mysig pall, ko hornen sängkläder, klänningar, skor, kuddar, Marshall högtalarna, ljus lycktor ... och en annan massa skit som väger för mycket som jag inte riktigt vet vad det är för något....
Är nog bäst på att släpa konstigaste sakerna I ett flygplan ???

Mäta lite väggar I badrummet och I köket så man kan börja planera lite för ombyggningen! Lite nervöst hade ju varit lättare om någon pratade sen svenska och turkiska som kunde översätta alltihoppa, men nä det blir väl en renovering på engelska/ turkiska ...

Får se hur det går !! Huvudsaken inte toaletten hamnar upp o ner !

Av Jennifer Johnsson - 23 mars 2015 14:55

Serkan och melikes fina barn!

Av Jennifer Johnsson - 23 mars 2015 14:53

Hoppade vi över middagen, vart spy färdig ändå !! Haha

Av Jennifer Johnsson - 23 mars 2015 14:00

Ramlade Ner gör halva trappan idag, tog ett nacksving I fallet på stackars lynn som oxå skulle Ner gör trappan! Stackars vovvvven .... Sid fläsket bränner på högra sidan!!! Kan nog steka ägg där! Satan och så måste ju även byx kanten ligga där och skava!!!!! Armbogen vart lite mosad oxå lossnade lite hud och under fötterna... Typ som man gled Ner på ett riv järn ... Huvudet slogs oxå I ... Men det mår ganska bra ?

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards