nenno

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennifer Johnsson - 23 februari 2011 20:00

Idag har jag jobbat 7-21 så inte avslutat de ännu!

dagen har gått ganska fort ändå!

Sophie har laddat musik från min data för den lyllo ungen ska åka till Thailand i 3 veckor och drar på måndag! Inte alls avundsjuk! :D Väldigt mycket!


För två dagar sedan drog jag jordens vurpa när jag var ute och gick med en boende på jobbet!!

Har sjukt ont i axlar, nace och hals. Hoppas de går över snart!


Imorgon blir det sthlm skall göra ögonfrans förlängning! Hoppas att de blir fiinnt! :D

Av Jennifer Johnsson - 22 februari 2011 21:15

Lite små saker som skall köpas till lägenheten i tyrkia :)

Perfekt med plastblommor! Om man inte är så bra på att vattna dom i vanliga fall hur blir de då i den värmen som de kommer att vara i sommar i alanya !


Tummen upp for plastblommor på balkongen! (Y) 



   

Av Jennifer Johnsson - 22 februari 2011 09:30

Att vakna kl 8 är inte okey om man är ledig hela dagen! Thats not okey!

Idag blir det att ta sig till gymmet, och gymma nån timma, sedan ska jag träffa Emelie.

Idag ska jag ringa och boka tid om ögonfrans förlägning!

Hoppas dom har tid på torsdag för då e jag ledig :D

Av Jennifer Johnsson - 21 februari 2011 23:18



Love you girl<3 

Tack för att du finns<3


  

Av Jennifer Johnsson - 21 februari 2011 11:30

 Igår bokade Elisabeth och Lars biljetter till Alanya!

 Dom skulle landa i Antalya 20.45 Hoppas man kan hitta en liknade biljett

 annars kommer jag typ vara i Alanya när dom landar :D

 Väntar på Emma och får se om hon får något jobb någonstans i Turkiet annars kanske man flyger över till Norge och åker med dom? :) men kommer bli nog aas jobbigt för kommer ha med en massa saker till lägenheten jue!


Biljetten ner ligger bara på ca 1.200 kanske ska slå till afall?

Av Jennifer Johnsson - 20 februari 2011 20:45

Trööötter!! åkte ifrån Forro med 10? nej 11 bussen? Kollade på  Love and other drugs.

Fin film :)     

Ååhh idag åt jag pannka keso och hallonsylt :D Mumms!

Sedan drog jag till Emelie och kollade på film :)

Kanka ringde även :)


Missing my sweet home <3 :(

    


Av Jennifer Johnsson - 20 februari 2011 01:45

idag " igår " jobbade jag 8-20.00 dagen gick ganska fort!

Sedan drog jag till Foroogh och drack lite vin och kollade på film, men nu e de dax att sova för mig medans hon hoppar in i duschen :)

natti natti people!

Av Jennifer Johnsson - 16 februari 2011 20:45

Idag vart de gymmet en timma och var och hämtade ut mitt gym kort på komunen!

Sedan vart det frisören:) klippte av topparna!


Frågan är vrf du försöker göra mig avundsjuk? du lyckas inte lilla gubben!

jag vet vart jag har dig iafall :)


Planerat taco kvällar i alanya! yeah! Seyfi är kocken över köttet och köket då!

Jag och emelie ska bara handla maten sen får vi sitta i soffan och dricka öl :D Awsome deal! Tolga ska diska :D 



      

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards