nenno

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jennifer Johnsson - 31 oktober 2013 16:18



Bara shoppat 2 pack smörknivar till alanya än så länge, och Så fick jag två ljushållare Eller Vad de heter som jag ska stoppa I mina två snygga vodka flaskor!

Annars har vi bara hunnit med nyårs klänningen, hunter stövlar och ny jacka och två par skor, en del nya tjock tröjor för den kallllllla vintern dock fattas 4 st, Så det får tamefan räcka fort denna vintern! Några av dem är handlade I antalya/ alanya, Så de blir att se fram emot mot våren och somaren igen! Då är det lite roligare att handla!!

Men nöjd, ändå tags att spara till julklapparna nu och nyåret I alanya (:

Av Jennifer Johnsson - 31 oktober 2013 08:51

Jag börjat med övningar för dubbelhaka, har sådan träningsverk! Sjukt
Jobb 7-15.15 idag och ev I morgon 7-14.00 får la se hur det blir!
Igår övnings korde jag och mamma på gamla nynäs vägen gick bättre än I förrgår (:

Fick en bold av Gülay I morse hur vädret är hemma I oba!

Av Jennifer Johnsson - 30 oktober 2013 12:29

JAG VILL BADA !!

Så svårt när hundarna inte sitter stilla!!

Idag är det jobb 7-15.15 och min lunch rast är slut om 1 minut....

Av Jennifer Johnsson - 30 oktober 2013 06:24

Av Jennifer Johnsson - 28 oktober 2013 18:22

Av Jennifer Johnsson - 25 oktober 2013 15:33

Jajemen där är jag med syrran o ponnyn Mowgli, Han gick omkul I hagen för nagra veckor sedan. Han har sköt sig väldigt bra idag! Annars kan kan stå på bakbenen o härja!
Nu är Han inne på röntgen och har tidigare böjt alla benen o sprungit fram o tillbaka nagra ggr, en vart det lugnande och ultra ljud på bakre knät!
Sen gick jag ut för jag orkar inte stå upp längre.

Av Jennifer Johnsson - 24 oktober 2013 21:50

Av Jennifer Johnsson - 24 oktober 2013 14:40

I måndags var jag Så glad när jag slutade jobba kl 15.15
Enda problemet var att jag hade kollar fel På bussen och fick vänta I 40 min I kallt snuskigt väder, men gladast var jag över att jag fick skjus av mia Från jobbet till bussen!!
Sen for jag till stallet, just nu minns jag faktiskt inte km jag red Ellerinte.
Sen åkte jag med syrran ner till Nynäshamn och vi handlade lite mat och gick till dollar store sen plockade vi upp mamma vid tåget och hem och åt mat sen körde snälla syster ner mig till nynäs igen, sen gymmade och bastade jag med forro sen kollade vi på film .

Tisdag
Vi skulle gått upp 6.30 men ingen av oss orkade gå upp och vi vaknade sedan 07.30 Så forro kom forsent till skolan sin! JAG akte sen till stallet och hjälpte syrran lite, sen för vi hem och tog bort nagra soff delar och la dom på golvet framfor brasan o tände brasan och låg med en varsin data och kollade på en varsin film I flera timmar!!! Bir mysigt som helst!

Onsdag
Vart upp plockad av chefen, hade ett litet bilmöte, det mötet vart inte helt svart iafall eftersom jag inte fick ett Nej iafall, lite hopp Finns för framtiden ^^ kanske...
Sen till stallet red rozqoo, sen hem sen kom Sara och hämtade sina saker sen för hon och jag ner till förådet I nynäs tömde lite där sen körde hon hem mig, kollade På film och somnade!

Idag
Vaknade 07.30 ner till nynäs o fika med Sara fast ah frukost för mig som bestod av räksallad lite shopping, o Massa skitsnack, sen va jag på banken och la om lånet, nu sitter jag På bussen påväg till jobbet jobbar 16-07.10 alltsa sovande natt!

Imorgon
Slutar7 sen till stallet senare ivag med mowgli till farbror doktor, med systerryster.

?ø????
kryssning, var bara 6-7 år sedan jag åkte sist! Hemma på sondag kvall

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards