nenno

Alla inlägg under juni 2015

Av Jennifer Johnsson - 30 juni 2015 08:05

En Morgon cigg vid Poolen !
Det e så svårt att vänja sig med det svenska tangentbordet så jag har engelskt tangentbord påslaget hela tiden. Snart mot Aqua park i Alanya

Av Jennifer Johnsson - 29 juni 2015 08:31

äntligen har jag blivit med iPhone !!! Jag har åäö, kommer ta ett tag att förstå att jag har ett svenskt tangentbord på mobilen !! Första bilden med phonenn!
Var inne på turkcell igår så att dom skulle klippa mitt kort till ett mindre, aah det gick sådär.... Vart ett nytt simkort istället ... Börja om från början!

Av Jennifer Johnsson - 24 juni 2015 09:19

Allt blir alltid igår ?1?!?! Orkar inte skriva något på kvällarna ! Men det var nya vännen mehmet som bjöd ut mig och hans vänn förra veckan som aldrig blev av men, som skulle blivit pa denna resturang, tacka for att han berättade vart den låg iafall! Och tummen upp för att jag, sara och gulay gick dit igår!

Av Jennifer Johnsson - 22 juni 2015 08:42

Killen med skägget spenderade sina sista timmar I aqua park innan han skulle in I fängelset för han hade tydligen knivat någon I magen! Men lika lycklig var han för det och fulla blev dem allt! Puttade ner varandra I rafting banan ( el hur det nu stavas)
Det var en awesome dag igår !! Sen for vi till alanyum så köpte jag nya string tofflor , välkommen hem till familjen havainas (:

Av Jennifer Johnsson - 21 juni 2015 10:21

<3

Av Jennifer Johnsson - 20 juni 2015 10:01

Igår fick jag höra en kul grej, en kille som jobbar pa aqua park som typ en Allt I allo görare, Han skulle hem fran jobbet med moppen och frun satt bak efter 30 min ringer polisen fran sjukhuset och sager att hans fru ligger pa sjukhuset, han sager bestamt nej nej hon sitter har bakom mig pa moppen, polisen sager nej hon ligger har pa sjukhuset, nej nej sager han, hon sitter bakom mig han vänder Sig om och dar sitter inte frun kvar hahahahaha då har hon akt av fran moppen och ambulansen har hunnit kora henne till sjukhuset utan att han ens marker att hon e borta fran moppen..... Hahaha jag skrattade sa jag grat har om dagen ! Haha klant arsel!!! Hahahaa

Av Jennifer Johnsson - 20 juni 2015 09:15

Midsommar I alanya

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards