nenno

Direktlänk till inlägg 10 september 2016

Alanya

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2016 13:49

Så igår kom posten ! Methi Fick avslag på sin ansökan om besöksvisum för 88 dagar 90 är det mesta man får söka.

Vi ringde ändå ambassaden innan vi fixade papprena på hemma plan ... Och dom sa ja man kan ansöka när man går på " öppen skola" dvs att man går bara på prov tillfällen.
Det är tydligen inte giltigt, eftersom dom tror att methi inte kommer åter vända till Turkiet och kommer stanna illegalt i Sverige för han har " inget att åka hem till" ? han är inte gift ? har inga barn !

Fan vad bra !!! Tur vi är tillsammans då, när han inte är gift! Turkiet vill införa visum fritt det är så jävla skratt retande så det finns inte !!
Men methi .... Han kommer troligen inte återvända till Turkiet igen .... Enligt dom ... Kom igen

Hade dom inte sagt att det var okey att söka genom " öppna skolan " som giltighet med att komma tillbaka, ja då hade vi ju för fan fixat med hans jobb !

Blir så irriterad !
Jag tog det bättre än methi, methi var väldigt ledsen och besviken.
Methi vart mesta dels ledsen för att han inte kommer få se Zid på länge ! Och han kan inte prata med honom som han kan med mig.
Det är något så speciellt band mellan djur och människa ! Som ingen kan förstå som aldrig haft ett djur!

Men nu kan vi överklaga " ärendet" om varför han kan åka till Sverige och varför han kan med garanti återvända till Turkiet.

Eftersom det är mamma som har ansvar för methi, skulle han då bara sätta henne i skiten ? Så jävla orimligt!

- varför ska något gå bra för oss för ? När det kan gå sämre ?

Methi kommer nog halvstrypa mig efter denna bild ... Hoppas han slutat kolla på bloggen ! Hahahah

 
 
Ingen bild

Mamma

12 september 2016 07:58

Jag har missat det här inlägget. 😓
Bilden är superfin ! 😻Jag skulle gärna vilja lägga den på Insta , men det törs jag inte om han inte vill.

METHI : Bilden och du är SUPER FIN . 😇

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards