nenno

Alla inlägg under januari 2011

:)

Av Jennifer Johnsson - 31 januari 2011 22:30

Nu börjar iallfall min kväll närma sig sitt slut!!

ska kolla på solsidan, eftersom jag missade det igår då jag var i luften mellan norge och sverige!! 


Nu har jag vart ute på promenad med Emelie i en timma, inte gojj och gå med ugg skor när man får så länge man blir trött i fötterna!! 


Pratade med söta kanka idag, han e sjuk och har fått eget rum att vila i, rena ramalyxen i deras arme :D NOT!

 I morrn skulle han till doktorn för hoppnings vis får han pencillin ( lr hur de nu stavas) :) annars var de ba raka vägen ut i armen !! Stackars lilla bäste vänn! <3

Av Jennifer Johnsson - 31 januari 2011 11:30

 

Kom hem vid 23:30 igår, satt vid datan en stund sedan somnade jag väldigt fort!!

Vaknade för en timma sedan har nu ätit frulle.


Nu blir det power walk med hundarna runt lyngsta :) sedan jobb 14-20... 

Av Jennifer Johnsson - 30 januari 2011 16:00

Så sista timmarna innan sverige :)

Igår var vi ute ich festade, när Bamse stängde 2.30 drog vi med några hem till några på efter fest!

KAOS!!

Jäkla slagsmål de va då!!!

Idioter!!!

IM HAPPY I WILL NOT CLEAN THAT APPARTMENT :D

Stackars den killen!!


Vi kom hem till Elisabet typ 9.00 och Kim var sååååå full!! Fick släpa med mig honom från festen!! uff ya crazy booy!!


Nää dax og käka frukost ??:/

haddde !

Av Jennifer Johnsson - 27 januari 2011 12:00

Sitter nu och tuggar på en jätte god RÄCK macka på ROBERTS COFFEE

Kostade endast 105 kr :/ attans!

Nu går planet kl 13.00  istl för 12.30 .... inte ens flygen kan gå i tid asso!


Sas system låg även nere var typ lite små kaaaos!

Av Jennifer Johnsson - 25 januari 2011 12:00

Dags och packa ner allt som skall med hem till mamma, flyttar hem igen och emelie hem till sin pappa.

Tur att man har resväskan kvar här sedan Turkeeey!

Det är väl lika bra och kasta sådant man inte använder längre så blir det inte så mycket att släpa hem!


Även dax att packa inför norway :)


packade upp påsen från gårdagens shopping hade helt glömt bort att jag köpte en ring från Ginatricot en ring i silverfärg med vingar :) jätte fin:) och en korall färgad sjal också från gina tricot :)


Dagens låt:

Tarkan- Im Olmaz <3

Av Jennifer Johnsson - 24 januari 2011 18:30

Kom idag över 5 par trosor, ett par skor dock inte  högklackade men fina afall :)

En partyväska i sammet, ett linne, ett party linne, strumpbyxor, hmm men de känns som om jag har glömt att skriva upp något :) 


Sedan köpte jag och emelie b-borg kallingar och ett par strumpor till kanka sedan blir de marabou choklad eftersom kanka är i armen har han nu en ny familj på 20 personer .... Och han delar med sig... så blir det ? hmm 4 stora choklad kakor minst så alla får kankse två små rutor var .... HAHHAHAHHA


Love u bro! Du e underbar!! <3

Av Jennifer Johnsson - 24 januari 2011 11:12

Har precis klivit ut ur duschen och Idag blir det shopping i Haninge centrum med Emelie. Det är ju fortfarande en massa rea så kanske kan komma billigt undan idag om jag har turen med mig :)

Lite kläder och kanske att par högklackade? Hmm vem vet :D

Snart drar man till Troindheim :D Till söta Elisabet :D


ha en bra dag :)


Av Jennifer Johnsson - 24 januari 2011 00:45

Sitter och kollar på tusenbröder med emelie :)


GOSCH vem gjorde han så het???


  


HELLOOOO SEXYY!

OLA RAPACE :)

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards