nenno

Alla inlägg under mars 2014

Av Jennifer Johnsson - 31 mars 2014 10:49

?dag ska jag fan inte göra något mer än att ligga i sängen!!

Av Jennifer Johnsson - 29 mars 2014 07:47

?går vart de en hel kväll hos helene o sussade med linnea som vanligt!
Bjöds på god mat Och namnnamn vin till de!
Spelade tevespel med nea innan helene Kom hem, inte lätt att vara bra när man nästan aldrig har spelat :P

Jobb 8.30-21 oh i morgon är man Ledig till 21 iafall

Av Jennifer Johnsson - 26 mars 2014 09:30

Ja vad gjorde vi inte igår ? Så känns det i mina fötter!

Först till stallet efter det att hon hade slutat jobba, sen borstade jag hästarna som hade tagit sig ett lerbad, och syrran mockade sen red vi ut, när vi kom tillbaka till stallet såg vi en lös hund som vi försökte fånga men den vart rädd o sprang i väg, sen fixade vi hästarna ringde polisen, sen körde vi ett var efter hunden, men fann inget, åkte hem bytte om, brände skiva hoppa in i bilen mot skärholmen, in på lite affärer, åt mat, sen vidare till några varv inne på ikea, syrran fick gå in på ikea från rätt håll för första gången säkert i sitt liv, då mamma alltid tagit bakvägen, sen vidare emot hoppla ridsport, sen in på maxi handla mat och sen bilen mot haninge för att plocka upp mamma från jobbet, sen till stallet in med hästarna och sen hem o äta städa gjorde både syrran o jag hängde in dom nya kläderna  ( vart inte så många men, men än finns de tid :) ) 
Sen köra syrran till jobbet, in på jobbet hämta mina skatte papper som sophie hade gett sin mamma, öppna det, vart jävligt lättad, och känner att det kommer bli en skön sommar och att..... Ev, en renovering av kök eller badrum kommer att genom föras, frågan är bara vad som är viktigast ?

Gillar varken köket eller badrummet, hmm .....i turkiet!, men badrummet tror jag kommer bli nästan billigare att renovera ....eller njaaa jag vette fan :D

Av Jennifer Johnsson - 23 mars 2014 08:10

Yes detta är alltid mitt längsta pass på hela veckan..
Först 8.30-21 Sen vidare till Nästa jobb 21-8.
Tycker dock att det är skönt att få så många timmar på en dag!

Sara har hunnit åkt hem , hur tråkigt som helst men går allt som de ska sea vi nog igen! Snart :P

Annars Sen Hon åkte I torsdags så har jag bara jobbat en natt Och var med malin I fredags Och Jobbade igår tiden börjar gå läskigt fort nu..... Fast de e hag glad för (:

Av Jennifer Johnsson - 19 mars 2014 15:12

Japp där var sara o jag Idag inte bara en gång, lika läskigt att gå in där som sist, man vet lixom inte vem SOM pratar svenska!

Sen vart de stan Och pytte lite shopping är enormt besbiken, att man inte hittar något kul! Ha blivit en tröja o ringar o ett par örhängen....
?nnan shoppingen vart de lunch på george.

Satans skit väder!!!!!

Av Jennifer Johnsson - 17 mars 2014 09:43

Senare ska man äntligen få se sin fruga igen, det var ett tag Sen kompis (;

Så frugan anländer kl 12.00 till centralen, så tänkte jag bjuda på lunch. Sen blir det in på systemet en vända Sen blir det fredag kväll ikväll, Så som man har de när man jobbar helger (:

Slutade andra jobbet kl 08.00 Sen var de NÅGON tokig människa som hade beställt snö så mamma ringde Och frågade om jag Ville ha några andra skor än conversen... JAAA TACK! HOPPADE av I stallet bytte skor o Sen på Nästa buss mot tåget och mot sthlm.
Så blir ev lite shopping om de finns något kul (:

Av Jennifer Johnsson - 16 mars 2014 08:03

I torsdags fick hundarna bada dom kunde inte hålla sig längre, dom var vildare än vildast! Vilka knasiga fyrbenta! Sen var det bara att gå hem o hoppa I säng med hundarna Och massa täcken på dom! Det bästa Och roligaste dom gjort I år tror jag allt!
Avslutar vi denna söndag med att jobba 8.30-21.00 Sen vidare till nästa jobb21- 08.00
På måndag blir de in till stan o möta upp frugan (:

Av Jennifer Johnsson - 14 mars 2014 13:03

oooh Vill bara handla saker till Turkiet, känner mig storsätt toookig, denna månad vart de bara ( än sålänge) bara 3 leggins och en tunn kofta, okey då två bhar o två trosor.
men behöver klänningar ? tunikor? shorts?
Damn inte ens laddat något smink förråd, eller smycken.....

Skulle behöva en ny long champ väska oxå om ska släpa massa böcker fram o tillbaka till skolan....
men ..... ??
Sen vill jag ha massa nytt till lägenheten ?? Oh dit har jag bara köpt disktrasor och doftpåsar till byrån..

Så jag ligger helt enkelt illa till.....


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards