nenno

Alla inlägg under februari 2015

Av Jennifer Johnsson - 23 februari 2015 07:23

Är det något jag har varit hela vintern då e det fan förkyld!! Orkar inte med svår andning och nysningar hela dagen, nu får det vara noooog!!!

Av Jennifer Johnsson - 19 februari 2015 15:50

Is gata, jaaa men vi tar den halaste vägen!! Lite förvånad att jag inte vurpa med denna vecka...

Av Jennifer Johnsson - 18 februari 2015 21:20

Kan bara denna vecka ta slut, finns fan ingen glädje att leva på denna vecka, allt e bara faaaaan!

Av Jennifer Johnsson - 18 februari 2015 18:05

Klart en av Dom bästa sommrarna ever! 4 månader av värme!! Skulle lagt ner lite Ner krut I pluggandet bara...
Försökte iafall ta med lite bilder som jag inte brukar ha upp ??

Mindre av Hälften av skorna bara ....

Av Jennifer Johnsson - 18 februari 2015 18:04

Klart en av Dom bästa sommrarna ever! 4 månader av värme!! Skulle lagt ner lite Ner krut I pluggandet bara...
Försökte iafall ta med lite bilder som jag inte brukar ha upp ??

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Mindre av Hälften av skorna bara ....

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2015 08:16

Undrar hur min kropp mår! Jag sover I 3-4 olika sängar varje vecka!! Låter kanske .... Jaaaa men det är två olika sängar på jobbet ena på vanliga jobbet och en på extra jobbet, inte konstigt att man är lite stel hela tiden och olika kuddar!

Slutar jobba Om 15 min sen ner till nynäs och köra sen 3 timmar kvar tills de att jag börjar jobba igen efter körningen var nog hur länge sen som helst jag jobbade ett 15-21 pass....

Av Jennifer Johnsson - 10 februari 2015 15:47

Hon slutade jobba kl 8.30 och jag 9e då hon väntade och hämtade mig, hem och hämtade hundarna sen for vi till stallet hon skulls träna på rozqoo. Jag tog en promenad med hundarna och calypto dess innan släppte jag ut greven och ponnyn I hagen. Calypto var fan värre än hundarna Han gick som ferdinand (stavas???) Och luktade gick Ner I alla diken luktade på allt!!! Pullsade I all snö istl gör att gå på vägen!!
Val hemma igen efter 30 min promis in med calypto på med täcket ut och möta upp personal som Kom med min mobil som jag glomde på jobbet. TACK!!
In och hämta calypto ut med honom.. in med mig börjar mocka kommer en hovslagare o h frågar Om jag kan hämta diamant, sure...hoppas jag tar rätt häst by bara!! Men hovslagaren as att det var ratt så ! (:
Forsatter o mocka, sen Kilmer syster in med rozqoo Sen när han var klar vart det chill I hagen Sen morse hon Ner mig till körskolan .. och my på bussen hem... Jippiii

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards