nenno

Alla inlägg under september 2012

Av Jennifer Johnsson - 28 september 2012 18:34

Eooopwoop på den!
Igår var det kalas ute fick knas glajjor av Sara och någon form av raket som sprutade pengar och en dj skylt som blinkar!
Som jag var tvungen att ha på mig!!
Pinsamt :P
Fick en tårta i morse ibo och Sara kom och sjöng för mig, sen vart det tårta till drulle och ner till poolen en sväng och sedan kom Seyfi och Sara fick jag en tårta av dom oxå :D sång har mest på tårta idag!!!!:D
Fick av dem och atila plånbok, askkopp, turk mugg, klocka, och en tokig nyckelring!
Av Adem har jag fåttmascara och två insmörjningskrämer lukta gooott! Kan kanske tycker jag luktar lite illa ändå (;

Så nu är jag hemkommen från frissan som jag fick av någon? Klippning och färgning?!
Hahah igår fick jag lite alkohol och skumpa och rosor! ((:

Tack alla underbara fina människor här nere! Tack för att ni finns!
Älskar er <3

Första och andra tårtan! Blir fylletårta ikväll, när man kommer hem :D
Sen en liten kärleksförklaring från min älskade vän!!

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2012 21:04

Vaknade upp full..... Det går bra nu för tiden ?! Nääää
Tog mig en toast och persika jos och två Alvedon i förebyggande syfte!

Hoppa in i duschen och piggnade på mig, tog med mig räkningen och drog in mot stan, det var jätte varmt ochbussen var fullproppad!!! Trodde knappt att jag skulle klara av att ta mig ur bussen,men det gjorde jag och vandrade mot PTT för att betala elen för att vandra hem till Seyfi och hans tjej ((:
Köpte med mig lite cola 2 litern?eller är det3 liter?
Jajamen halva var slut på ba en halv timma, sedan skulle Seyfi en sväng till jobbet så tog med mig min svär dotter till migros så vi kunde handla hem litemiddag vart sapgetti och köttfärsås med en burk vitlökspulver i (Y)

Sen rullade jag hem eftermiddagen har fått 3 paket av Sara en grej som sprutar ut dollar ett par tequila glajjor och en platta som blinkar musik på!! Nu så måste jag bära detta på mig ikväll!!!!!! DAMN!!!

Jag som trodde jag skulle få åka hem och sova!!!! Men neeeejjjj!! Här ska man bli firad ikväll och tydligen i morgon kväll oxå, men vad som står på spel i morgon det vet jag fan inte :O
Kan tänka mig en grej men tror inte det ändå!!!

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2012 14:29

Tvättat 3 maskiner 4 på G sara ville själv gå upp 14.05 bantade lite då men ändrade mig fort! Tvättat glasskivorna på ena sidan av balkongen jätte rädd att jag skulle ramla ner!!!! Når ju inte så bra när man är kort även tvättat balkongen!
De doftar som en viss person nu så kommer inte sätta min fot där ute förena doften är borta!!! Annars får jag tvätta igen, fast med annat medel! Ska gå till koctas eller kostac snart ( glömt hur det stavas!) byta en sån där man har schampo och balsam på som inte passar!!
kanske hittar man några lådor man kan ha i garderoben?!

Tvättstället är överfullt!!!! Denna bild tog jag dock innan jag skurade golvet!

Nu. Har. Solen. Tröttat. Ut. Mig. Totalt.

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2012 12:15

Ligger vid poolen Sara och jag har lovat varandra att vi ska ligga och pressa idag eftersom vi ser ut som spöken!
Vi har legat i 2 timmar nu och jag är uttråkad kanske kan hoppas på att hon somnar så
Kan jag iafall gå upp och hänga tvätten?
Det är väldigt varmt ute! Afall 32 grader men varvar med den kalla poolen, men hur ska jag orka 2 timmar till?
Måste afall färga ögonbrynen och måla alla naglarpå kroppen idag!
Ikväll blir det utgång! Men den ska fan va lugnare än i förrgår! I
Morgon är det lön det är jag glad för eftersom jag bara har 400 lira kvar!

Funderat på om jag ska åka till
Emre i mitten av oktober som
Är i letvia lr något land!! Så det ska bli kul :D bara han hämtar mig på flygplatsen!
Hur ska batteriet på 25% hålla i 2 timmar till? Damn!

Igår tig det en timma innan vi hittade någon film vi kunde kolla på, när vi väl hittade en så tog det 1 timma
Tills Sara somnade och 20 min tills Adem somnade med benen på min mage! Tungt!!!!

Av Jennifer Johnsson - 25 september 2012 22:57

Vart dricka men vad gick fel?
Man tål ju fan inget längre asso?

Vi skulle åkt till summergarden men tydligen ville jag inte det? Ja det man inte minns att man sagt har väl aldrig sket? Hahha tror Sara ljuger om detta asso.

Snurrade totalt i huvudet när jag kom hem, så vart fingrar i halsen! Fan vad jag mådde bättre då!!
Hade bara två cigg kvar oxå så var lite ledsen i ögat för det! ....

I går gjorde vi iafall halva Alanya
Istanbul steakhouse
Las vegas
Latino
Queensgarden
Havanna
Janus
Jamesdean
Bellman
Doors

Man kan hinna mkt på 3-4 timmar om man bara vill!!

{ mamma jag fick två nya handtag till din väska, han visade även hur jag skulle kunna laga dem om det skulle hända igen }

Precis hemkommen från OBA centrum var nere på Melani och käkade och kollade på deras fireshow, sen vart det hemgång, så vi kan vila upp oss inför i morgon! Då är det nya tag igen!!


Bästa som hände mig i dag var när chefen ringde och sa att jag kunde få vara tjänstledig 6-12 månader om jag ville! Lycka som fan!!
Så nu blir det hem oh 8 dagar leta extra jobb, börja spara och planera på riktigt! Målet är långt bort men ändå nära! Alanya 2013 <3

Så blir det att hyra ut lägenheten! Så om någon är intresserad är det bara att hojta!! Kan även flytta hem till mamma om någon är intresserad redan nu ((:

Nu blir det hoppa in i duschen sen på med en film så kommer Adem hem om någon timma kanske man han lär ju somna när han går innanför dörren! Trevlig kille (; btw vaknade inte ens av hans alarm i morse vad jag vet :D

Tjiiiiiiiip

Av Jennifer Johnsson - 25 september 2012 12:34

2 öl
2 vodka limon
2 mojito
2 vodka redbull
1 teuqila
1 gratis shot
1 sambuca
Var av gårdagens karate fylla? Vad hände ?

Av Jennifer Johnsson - 24 september 2012 12:01

((: Konya/ Alanya/ grill

Av Jennifer Johnsson - 24 september 2012 10:53

Back to pool!

Ja vi drog ju till konya här om dagen, bestämde oss kl 20, att vi skulle dra och suprisa Yetkin och fatih kl 21 var vi klara då hade vi hunnit städa och diska 20 kg disk och slängt på en tvättmaskin! Sen ner till otogar för att hitta någon biljett till konya ! Bussen gick 23.00 och vi skulle vara framme i konya runt 4! Så
När vi satt på bussen så
Ringde vi och sa att vi var påväg till dem men ja dom trodde inte alls på oss så gav buss chaffisen och han berättade att vi verkligen var på bussen osv !


Tog bussen hem i förrgår vid 5 så vi var hemma till 22 sen hem och byta om sen ut på stan ! Ja vi hade då sovit 5-6 timmar på två dygn! Bra jobbat!

Var på Bellman en sväng sen drog hg till Latino där var Adem och korall med sina kompisar, skulle gått till Havanna men han snillet va för full så han kom inte in ( såg ut som han gick på månen) !

Så gick till koralls bil istället så åkte vi runt och sedan till donken !
Jag tog 6 nuggets men dom andra 5 gamarna tog sig XxXXxxL menyn tror jag damn vad dom käkade !!


Igår var Adem ledig vi gjorde inte så mkt, senare grillade jag o Sara, Adem och Ali! Så jag drog med grabbarna till tansas för grill handling!

Innan vi grillade kom älskade Serkan, på en timmas besök!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards