nenno

Alla inlägg under maj 2014

Av Jennifer Johnsson - 31 maj 2014 22:35

På sara, gülay, fikri Och orhan

Av Jennifer Johnsson - 31 maj 2014 08:57

Av Jennifer Johnsson - 30 maj 2014 17:18

Gick ner till poolen efter 20 min Kom Sara hem från jobbet Så då vart det lunch (:
Sen körde vi på ett glas rött var, Sen drog Hon Sen dess har jag städat, hängt om tavlorna satte upp några nya ( dom jag Fick av malin)
Så nu Kom Sara hem igen Så vi Kör på chips o dip ^^
Vit w man oxå !!!!!

Av Jennifer Johnsson - 30 maj 2014 11:26

Inga planer so far! Ska försöka ligga vid poolen mer en än timma, Får la se hur de går!! Städa skall göras men de e ju tråkigt!!

Av Jennifer Johnsson - 29 maj 2014 15:09

Sara kommer hem vid kl 5 då ska vi ner till Oba centrum och äta middag på Melani Resturangen, som jag har längtat efter deras mat :)  eller ja deras ena pasta rätt! JAG DÖR!! ( Kan inte göra stort ö ? men de kanske syns sen på inlägget ändå?) 

Har varit nere med toprak i poolen och plurrar i 2 timmar medans gulay fick barn fritt och kunde sova, de va jätte kallt, men toprak o jag körde på :)

Innan dess var sara hemma och vi skrattade bara åt gårdagen som vanligt kollade på lite sjuka bilder o film klipp, tänkte ladda upp men har så dålig internet just nu, så det blir några få bilder för dom andra e på gulays lur, saras lur o på fikris lur :)

Jag hade det kung igår även om vi drog ut kl 1 ( pyte lite sent ) men men va fan gör de när man har trevligt sällskap ? :)
Vi ( sara, gulay o jag ) vart uppplovkade av yasimin och hennes kille dom for på Queensgarden o sara och jag gick bara igenom stället och vidare emot bellman o fick oss en varsin long island iced tea, sen kom fikri förbi sen försvan han men då hade fikri sent orhan till oss ( vakt ??? ) fan vi klarar oss galant :D
Men men sen kom även han tillbaka :) Sen for vi till Miami club, där var emre, vart lite vodka redbul oxxååå :)
Och sen kom gulay från Queensgarden :D


MAAAAAT KOM HEM NU SARA JAG E HUNGRIG !!!!
       

Av Jennifer Johnsson - 29 maj 2014 14:33

Med toprak medans krigar hämtat hade slutat kriga o sov som grisar!!
Vi Han till o med cykla till tosmur Och handla bröd I bröd fabriken Och äta frukost ^^
Det största problemet var att få upp Sara Hon va total död o skulle jobba !

Av Jennifer Johnsson - 28 maj 2014 16:49

För er som undrar om jag bara ska leva livet Och inte göra någon nytta Så är nu skolan min klar (: Tack emre som fan för all hjälp! puss kompis <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards