nenno

Alla inlägg under december 2010

Av Jennifer Johnsson - 27 december 2010 16:45

 Sitter nu på arlanda  och flyget går om 30 min... sitter på ett element utanför east and west på treminal två.. och jag börjar få element smak i rumpan :D


Av Jennifer Johnsson - 27 december 2010 14:00

Nu sitter jag på arlanda express och är på väg aaah till arlanda ( smart vaah :D)

Flyget till oslo går 17.00 jag har säkert 60 kg med mig, jätte jobbigt att dra om kring på!! speciellt i sthlm där de inte är så värst bra skottat/ plogat, så resväskorna och jag har hoppat fram! skakar ännu.


Skulle låsa in min resväska på centralen och ta en tur i stan,  då har dom en massa jävla lås fack tror ni att något var ledigt då?

Njaaa inte så lätt åh hitta ett stort fack som var ledigt... men när jag väl hittade de kostade de 60 kr och jag hade 30 kr löst (i tior), vart fick man då växla? joo i en växel atuomat  som fanns en trappa ner, tar mina jävla resväskor och ska ner och växla?! Går det att växla? Naaaje... Utan de tar mig 15 min och försöka få in dom där sedlarna dom åker in och kommer ut , så där höll jag på i enkvart ok lång kö efter mig då blir man ju inte alls stressad :P hahah...


Om ca 15 min e jag på arlanda då ska jag ta och äta något :)

Och Rita och Elisabeth från norge kommer till gardemoen  kl 23.00 Hoppas vi tar lite vin då :D


Av Jennifer Johnsson - 25 december 2010 11:05

Igår ringde Kanka mig kl 8.10 jag hade precis hoppat ur duschat, så såg jag att det var ett turkiskt nummer, Båda sa : kanka , kanka ,kankse? samtidigt ...

JÄTTE GLAD  att får höra att han mådde bra, han hade varit sjuk, och hade legat på sjukhus, han berättade att han skulle fortsätta göra army på cypern( på den turkiska) halvan. ÅÅÅH HAN FÖR GYLLDE MIN DAG :)


FRÅGADE honom är cypern är det ett bra ställe?

Kanka sa ja det är varmt,

Jag försökte fråga honom igen men är det ett bra ställe?

Kanka svarade igen jaa det är varmt.

MEN KANKA? är det ett farligt ställe pucko??

ah det är varmt, aha neej det är ingen farligt ställe..


Så det känns tyckt att det inte är typ krig lr små fluff där...



Tolga (kanka) sommar 2010 

Av Jennifer Johnsson - 24 december 2010 23:00

Lena hjälpte mig med "formatet" på headern från macbooken :) Jag e iallfall nöjd :D

Av Jennifer Johnsson - 24 december 2010 14:00

MARRY CHRISTMAS TO EVERYONE  <3



Av Jennifer Johnsson - 23 december 2010 21:15

Its just 5 days left until we are going to alanya, and we girls is so ready like we can be for that :D


To morrow Its Christmas, and i will work 7-20 as always! 


Kanka called Gökhan to day :) so now he have my number so i hope he will call soon im so worried for him :/


Gökhan at my balconey in Augusti :)

  

Av Jennifer Johnsson - 22 december 2010 21:30

Packat klart....

packåsnan! Hittade lite mer saker som skulle med till Alanya :/ säkert 30kg +

(bild från när jag åkte till sälen)

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards