nenno

Alla inlägg under december 2013

Av Jennifer Johnsson - 31 december 2013 09:51

Tog bussen till centrum gickw till mudo köpte 2 handhanddukar, sen hem städade lite sen knackade grannarna på dörren hängde med dom sen för vi till alanyum o shoppade o sen till metro o sen vart vi uppplockad av Mustafa så toprak och jag satta på flaket hem medans damerna trängdes I framsätet :-X

Av Jennifer Johnsson - 30 december 2013 09:07

Jag här iafall sovit som en gud här i payalar, satan i gatan kunde inte fått en bättre sömn framför brasan (:

Ja jag hann diska halva disken innan funda kom på mig och hon schasade in mig i värmen, för att vara med bebis istl för att diska, forsatte o diska men hon tog mina saker ifrån mig, snart frukost sen ev en sväng till konakli sen blir det hemmåt.

Ska väl städa upp lördagens party! kuuuul

Av Jennifer Johnsson - 30 december 2013 09:06

Jag här iafall sovit som en gud här i payalar, satan i gatan kunde inte fått en bättre sömn framför brasan (:

Ja jag hann diska halva disken innan funda kom på mig och hon schasade in mig i värmen, för att vara med bebis istl för att diska, forsatte o diska men hon tog mina saker ifrån mig, snart frukost sen ev en sväng till konakli sen blir det hemmåt.

Ska väl städa upp lördagens party! kuuuul

[Bild]

Av Jennifer Johnsson - 29 december 2013 17:35

Ja det Står sig fint även på "vintern" alltid lika fint där uppe, från regn till jordbävning, till åska, till en ny vacker dag med baksmälla men Vad gör det när man är I detta land o med Sami o frugan!
Ledsen mamma men nu kommer du bli avundsjuk har nämilgen åkt I dina berg idag de du! Upp och ner o upp o ner hit o dit Rena rama bergodalbanan! Damn Inge staket finns det heller, tur var var Sami bakom ratten!!!
Men Sami sa att det här ska vi göra om när din mamma kommer, så då ska vi köra Samma runda igen!


Men kom igen sverige när du kan små denna utsikt, då du sverige då kan vi prata!! Men det kommer vi nog aldrig göra sverige för du kan aldrig slå detta!!!!

Vill man kan man bada vill man kan man sola vill man kan man kolla på Bergen där topparna är Fulla av snö

Oooooobs bilderna är dåliga!! Böö tråkigt men Massa bil bilder och I get batteri så lägsta ljus styrkan o så klickade man bara för fullt !!

Av Jennifer Johnsson - 28 december 2013 12:04

Nu är alls samlade förutom wener för Han är kvar I tyskland

mat

Av Jennifer Johnsson - 28 december 2013 10:36

Kanske dags att gå och handla min Egna mat så där in på tredje dagen och sluta leva på andra dööö!!!

Nä då, jag gör nog alltid rätt för mig, ska nog aldrig bli mitt problem....

De jag köpt till mig själv so far är pengar till telefonen och granatäppel drickan och åkt buss 4 gånger, livet leker!!!

Av Jennifer Johnsson - 27 december 2013 19:48

Vaknade och började packa upp kläderna, sen knackade gülay På så vår det frukost dags, men jag var påväg att gå till bussen, men var där en timma sen tog jag bussen till Alanya c o tog nästa buss mot konakli men hoppade av hos sami i payalar kommun.

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards