nenno

Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer Johnsson - 30 april 2011 08:15

Kan själv inte fatta det, men der är 14 dagar!! Två veckor alltså tills de bär av till Turkiet! HAPPINESS!!

Har iafall bokat ögonfransförlägning fredag den 13 maj! Dagen innan! Så att dom håller så länge som möjligt!! WIIIIII!


Alanya is the place where one should be! <3

Känner att jag har musik panik!
Känns som om de inte alls finns så mycket bra party musik! 

Av Jennifer Johnsson - 29 april 2011 18:55

Igår var det bergravning av lilla morfar vår och även mamma fyllde år!
Moffa vår hade valt fina låtar till sin begravning!!


 
Av Jennifer Johnsson - 27 april 2011 20:30

I morgon är det begraving av morfar!

Efter begravningen skall mamma och jag oh ev Systerryster åka till farsta och handla lite för att lätta uppstämningen ska öven hämta mina säng bort på mio i Haninge..

blir nog att köpa sig dessa skor dom va jätte sköna och väger verkligen inget!
svart lr  begie? hmmm vet inte  riktigt!!


   

Av Jennifer Johnsson - 26 april 2011 20:15

Idag fick jag hem min Ear cuff som jag vann på tradera :) Jätte fin!
Oh världens trevligaste säljare! 

Idag har jag varit ledig, ringde och bokade tid hos frissan så vovoarna fick henka med mig, när jag var färdig gick vi till konsum och köpte sallad och dricka, sedan satt vi en stund i hamocken men de blåste lite för mkt!


HALLLÅ? Jag e ledig och vill sola lite men neeej ! De kunde man inte!


Hoppas på att de kommer mer saker från tradera om morgon :P
Men de får la vara slut shoppat där snart man blir HEEELT beroende av att vara där inne! Idag vann jag ett par gamel rosa fjädrar oxå :D
somjag budade på för fleradagar sedan!

Men skulle allt villja ha någon mr söt ear cuff :D 

Av Jennifer Johnsson - 22 april 2011 22:00

Kom hem från Helene för ca 1 timma sedan!
Drog till helene efter jobbet igår kväll och har spenderar 24 timmar hos henne m familj.
Igår vart det vin och runt 23 drog vi till vera och drack et glas vin där och pumpade massa musik....

Idag har de blivit att glassa i solen och druckit öl och vin myspys med familjen holmberg!
Grillade kyckling m pommes och sallad JAMS!

Tack Helene för detta <3 

Av Jennifer Johnsson - 21 april 2011 11:00

Det går lite trögt att uppdatera!

Här om dagen var jag inne i sthlm och handlade!
kom över 4st linnen och 2 klänningar 7ringar 3armband och 3 örhängen!

Sedan möte jag forro och vi år middag och drack ett glas vin! Mysigt!


Sedan lurade jag på henne en kavaj till hennes jobb! Hon är ju lite fiare klädd på sitt jobb än jag :P Hos henne får man inte vara klädd hur som helst!

Av Jennifer Johnsson - 18 april 2011 22:00

Idag har jag legat på balkongen och solat lite snackat med burhan och mahmut i luren!
Även pratat med tolga vart kopplad till en turk i cypern och jag sa att jag ville prata med Tolga G... oh han sa Tamam sedan sa han något på turkiska, jag sa Yok turkiska och han Yok english....
men till slut kom jag fram!  men då var de självklart dålig motagning!
Sen bröts de efter mågra minuter!


Lite vunnet från tradera dom senaste dagarna :)


   
           

Av Jennifer Johnsson - 18 april 2011 10:00

Sitter på balkonhgen! Hade afall torr att jag kunde sovit till minst 12 efter denna jobb vecka men nej då vaknar man 8.30 Thats not okey!

Det är så varmt på balkongen! Mysigt voven sitter oh flåsar men  hon vägrar ju att gå in oxå! På mig själv börjar de brännas på vänster axel!


Funtar på om man ska ta och ut och gå och sätta sig nere vid sjön på bryggan :)

När den här värmen kliver fram då saknar man alanya värme ännu mera! 

Men men snart där .... lr nått ... inte men ändå! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards