nenno

Alla inlägg under april 2013

Av Jennifer Johnsson - 30 april 2013 10:30

 Igår så skulle sara och jag åka från söder och det är röd gubbe, hmm det betyder att man får inte gå på övergångstället utan att man måste stann aoch vänta tills det blir grönt men det gjorde inte fyllot igår utan han hoppade fram plötsligt och vart super arg för att han nästan höll på bli på körd av oss och börjar gapa, så bckade han bakåt och sara tänkte köra sen hamnade gubben framför bilen igen ? Han skrek, sara tuuuuuutttttade och skrek! WEEERDOO

 

Var Iafall återkontroll på Sopiha hemmet igår, han tyckte såren såg bra ut,

Innan dess vart det shopping på söder och så körde vi drottninggatan snabbt..

vart två klänningar afall för min del, vill ha 10 till!!! Har 15 Nya men hello, det räcker inte :(

 

Sen vart det att åka ner till nynäs och köpa hårfärg sen hem o sara färgade sitt Hår, sen kollade vi på Mama, ja Sara tyckte väl att själva mama va lite läskig, men ungen var fam obehaglig!!

 

Nu kläpå sig snart, sen ner till nynäs sara behöver mer hårfärg, sola lite hihi, ner till källaren hämta kläder och skor.

 

Ikcäll har Malin o pelle bjudit mig,Sara, Josse, Lovisa på middag, så blir det lite alkohol intag på de! =)

Av Jennifer Johnsson - 27 april 2013 19:40

Men vad kan jag göra ? (LYCKLIG)

Av Jennifer Johnsson - 27 april 2013 08:25

I torsdags kom Sophie och skulle rida med mig hon fick Calypto oh jag hade mowgli, mowgli var faktiskt väldigt lugn av sig hoppade bara upp i luften 4-5 gånger duktig ponny !!

Så red vi till Säby för att göra slingan men då hade dom stängt av den för trädfällning, så man fick inte rida där, så då red vi tillbaka till stallet och red på ute volten, underbart väder!!!

Igår red jag mowgli och longerade rozqoo så fick han hoppa några skutt så vart han trampad lr ja han trampade sig själv ! Så han fick plåster ^^
Sen for josse jag O Lovisa till Haninge O skulle möta upp mamma för att åka till sickla, dock finns det roligare shopping c tycker jag ! Fick mig n vatten kockare av mamma till Turkiet ! Så ett spacial bagage till !

Var frussen och illa mående hela dagen, var avtackning för Madde på jobbet, då hon har ett annat nu, så jag hoppade över det inte ofta jag hoppar något jag tackat ja till!

Nu på bussen påväg till jobbet 12 timmar väntar! Men jag har ju varit ledig sedan i måndags så vad gör det? Hade vara önskat mig några fler timmars sömn ^^ eftersom dom senaste morrnarna har jag spenderat i stallet!

Av Jennifer Johnsson - 25 april 2013 07:41

Varit ute O joggat med rozqoo alltså jag satt inte på hans rygg när vi joggade utan han sprang bredvid mig!

Så här såg han ut igår när vi var på promenad !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards