nenno

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennifer Johnsson - 23 januari 2011 20:46

Fan asso kan man få denna serie varje kväll?

Snälla!!!

Av Jennifer Johnsson - 23 januari 2011 11:04

Igår pratade jag med emma och elisabeth och båda vill till turkeeey nnuuU!


Ahmen vem fan vill inte de! Fösöker hålla i mig själv att jag inte ska åka fören i maj! det är INTE lätt !!! Och så kommer dom nu snälla kan vi inte åka snart!

Då blir man ju ännu mer taggad på att dra till alanya nu nu nu!


Kolla de på lite filmer igår  från alanya  som jag tog i augusti!

:'( Naaaje! Inte gråta inte sura  nu va stark!!!



Alanya by night!

Av Jennifer Johnsson - 22 januari 2011 19:45

För alla er som skall ut och resa har jag funnit mig en bra länk :)


http://www.ungdomsresan.se/



HAHHAHHA BÄST :

Dude, han kallade dig blatte.." "Säg Walla?! , håll min kebab ska ta av mig min toffla 

Av Jennifer Johnsson - 22 januari 2011 18:42

Om 20 minuter är det 2 timmar kvar tills jag får gå hem ifrån jobbet. WIIIWIIIWIWIW

Sedan återstå morgondagen på 12 timmar igen :D (Y) YEAH!

Av Jennifer Johnsson - 22 januari 2011 10:45

Ärligt talat vet jag inte om jag klarar av att vänta ända till slutet av maj för att åka till alanya... Jag vill åka nu, och stanna för alltid!!


Det är hårt redan nu, bara man hör FAMILY SONG! Då blir man överlycklig sen faller en tår eller tå!! :(


Det gjorde ju inte saken bättre att tvn vår på, på jobbet och vad spelar MTV ? THE TIME ... GAAAAH Sjöng med lite gick snyftandes där ifrån!!


Pls...... Please take me back to my lovely country!


                 

Av Jennifer Johnsson - 21 januari 2011 15:07

IKväll ska jag till familjen HOLMBERG!

De blir nog något glas vin :)) sen har jag tagit med mig datan kanske kan lura på familjen en skräckis :D hihi


Nu sitter jag på jobbet började jobba kl 12 och slutar kl 20 !!



:)

Av Jennifer Johnsson - 20 januari 2011 22:00

 Idag har jag jobbat 10-20 och e döds tötter!!


Idag har jag bokat biljetter  NORWAAAY  here i come !!!

Jag ska åka limo från flygplatsen :D not men ändå nästan i mina ögon :D hahha:D

Elisabet som jag ska till, har bestämt att vi ska till trondheim oh parta :D Wiii !!


Har även bestämt att jag ska gå en kurs i sommar, och försöka lära mig mer turkiska (Y) kanka har lovat att han ska hjälpa mig!! Hoppad de för hans skull annars e han så gott som dööödens!! 


     

Av Jennifer Johnsson - 19 januari 2011 12:00

 SÅG EN  jätte bra film igår, länge sedan man såg en sådan bra film :)

Tomorrow when the war began.
brukar inte alls bli rörd lr så av så många filmer, men denna film fick mig typ stressad och vart orolig. :D haha 

Rekommenderar den stooooort!! Tycker alla ska se den :D


Ska beställa två kläningar från Halsens, dom har fått in en del snyggt där Tycker jag :D Oh lite dyrare klänningar, än bara billiga :)


    

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards