nenno

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Jennifer Johnsson - 20 december 2011 10:30

Dags att dra sig till haninge och shoppa de sista julklapparna...

Hade tänkt att dra in till stan men tror jag skippar det i allafall, so boring att åka tåg och trängas med alla tokiga julklapps jägare.

Men blir nog även att handla det sista till alanya ( inte för att det är något speciellt jag är ute efter men kläder tackar man ju fasen aldrig nej till :) ) är ju ledig i morgon oxå men skönt och ha det gjort.
är ju ledig den 27:de dagen innan alanya så får se kanske blir ett sista ryck!

Ikväll blir det nog att gå ner i källaren och hämta resväskan :)) Är sugen, känns ju i hela kroppen att det börjar närma sig... Man blir ju som ett litet barn på julafton när man ska packa väskan och ska till alanya :))

Yeeah! den har inte varit ute och rest på 3 månader :)

Hoppas bara att jag stängde av elen när jag for sist annars finns det väl en fin elräkning .... =/ naj naj vill inte det!


Pratade med Hakan i söndags och han hade gått ner typ 20-25 kg.... KANKSE SKA joina turkiska armen ?


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards