nenno

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Jennifer Johnsson - 11 april 2011 13:30

När jag kommer hem ska jag börja packa min ena resväksa för Emma har börjat åååååh jag vill ju med börja !!

Kommer va blommor till balkongen, kniv,  gardiner, handdukar, ljus, har afall en ikea påse proppad med saker och handdukar i resväskan minns knappt längre vad jag köpt längre !!


Ooooh I miss my SILLY FRIENDS<3

y <3  

Av Jennifer Johnsson - 11 april 2011 08:15

Hur kan det vara så svårt att se en resa till turkiet som är billig?

ska inte gå in på någon flygsida innan jag åker!!
 Ja så varje gång jag ser en billig flygbiljett till antalya så e jag så taggad på att köpa den !! Förra året i slutet av maj hittade jag en för 500 kr ... då ringde jag alla som ja kände typ men ingen ville åka med men så ville syrran med! 500 kr? det är ju ingenting!!

Hur länge hade jag vart hemma då? max en vecka sen drog systermi och jag ner i en vecka till alanya!  Oj oj ! Tookigt värre!!


Jag börjar bli tokig!!
Jag vill packa nu! Fattar knappt hur jag kommer ta mig ur flygplatsen med emma i antalya!!!! 
min packning:

  • Två stora resväskor
  • En liten resväska
  • Laptopen 
  • Vanliga väskan
  • Alkohol!!!
  • två kartonger med varsitt nattygsbord i till sovrummet

    Hoppas inte på att ha mer packning annars kommer mamma ner en vecka efter mig!
    Men som vanligt kommer inte jag med packningen utn packningen kommer med mig! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards