nenno

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Jennifer Johnsson - 4 oktober 2013 22:46

Fan fick fnatt gick upp för trappan och Så hamtade resväskan och började packa, why why sjukaste ångesten, JAG VILL INTE HEM.... Måste jag? Trivs battre an nagonsin just nu.
Livet leaker I 2 dagar till, tills jag åker till antalya för tva natter, det ar ju oxå Jul, men anda lamna sitt fina hem och sina uber harliga grannar!

Idag ringde jag adem som ringde lassmeden som kom och bytte mitt las!
Tack!!! Fick aven hjälp med toadorren!! sa nu kan man goes Vad man vill pa toan Iran att det blir korsdrag o dorr fan aker upp!

Av Jennifer Johnsson - 4 oktober 2013 11:29

?går var det en hel dag med grannarna förutom att jag solade 2-3 rumlar tills toprak ropade på mig om hjälp, för att skruva ihop hans nya databord då dammmmmmerna hade kört fast!


Sen vart det torsdags bazaren med Gönul och thomas sen migros köpte lige saker som ska med hem.

ångest!!!!! Vill inte!!!!!!!

Men igår kvall for jag och gülay till queens garden isi från tyskland har kommit så vi var dar i 2 timmar sen vidare till bellman.

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards