nenno

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Jennifer Johnsson - 1 december 2013 12:37

Såg på löne spec att jag här fått 2,38? ? karens dag? Jag har inte varit sjuk Vad jag vet!! Men men blir morgon dagens samtal samt farbror doktor!
Snart lunch sen till stallet och rida innan natt passet på jobbet!

Här städat lite så kollade efter Vad jag hade köpt med mig än så länge till Turkiet, men Vad gör man när hemmet är fullt klart? Vad köper man då bara disktrasor o svampar eller? Tråkigt då shoppar man nog galet med kläder istl?

Har hittat en Marta på hemtex med Kostade runt 1500 kr så Hoppas den kommer på rea istl !! Gaaaaaah

Av Jennifer Johnsson - 1 december 2013 01:30



I Onsdags tog jag tuffe tåget till Linkan, ( alltså Linköping ), Hängde med henke, på onsdags kvällen gick vi til Seyfis nya jobb här hemma i sverige som nu jobbar på Leagend, Henke o jag tog oss en varsin hamburgare, MIN VARA AS GOOOD,  skulle kunna äta den var och varannan dag JAMMMMI, Ja så gott var det LOVAR! Oh ÖL på det ja jag vart full! det lovar jag oxå! Sen när Seyfi slutade att jobba så gick vi till en bar, som senare slog upp som natt klubb, även Sara kom dit, efter de att hon färgat håret klart. Men som tur var gick vi hem innan discot slog upp dörrarna!

I Fredags gick jag i stan 4 timmar efter det att mina fötter och axlar hade tröttnat, sen for ja till mamma på jobbet och sen kom syrran.

Lördag, ja alltså för ca två timmar sedan.... vaknade somnade om ringde mamma, åkte upp till ösmo och lämnade paket, handlade två ljus lyktor som jag velat ha ett tag nu från prisan så vart två, som kommer att få hänga på balkongen :))))))) <3 
Sen red jag Rozqoo och mamma gick med Calypto, sen vart de så at jag red Calypto, så red vi ut en snabbis med Josefine, Åsa och Helena, innan vi red i ridhuset, sen in med hästarna som var ute hem och sminka sig och byta kläder, hoppa in i bilen åkte till ridskolan, för att plocka upp Åsa sen vidare emot Ösmo och plockade upp Johanna, sen vidare mot stora staden stockholm för att gå på Stjärnklart, artisterna var

* Helen Sjöholm
* Petra Marklund
* Magnus carlsson
* Charlotte perrelli
* Anders Berglund




 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards