nenno

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Jennifer Johnsson - 28 augusti 2013 15:42

Kappadokien är ett område som har skapats genom vulkanutbrott för 30 miljoner år sedan och sedan formats av väder och vind. Coolt va ?
Ser as tufft ut tycker jag! Kanske rullar dit med min kömpis :)
Turen tar 2 dagar, skulle va hur skönt som helst o komma bort från all skit! O allt skit är pga en jävla person som förstör allt!


Så här kommer de lite bilder.
Ska även börja med att lägga in mitt schema för Oktober-November
MÅSTE MAN JOBBA? 

O VAD HADE JAG FÖR KODER TILL TIMECARE?! hmm 

       

Av Jennifer Johnsson - 28 augusti 2013 11:15

Emres sista kväll klart de ska firas ordrentligt, eller?
Möttes upp utanför Doors sedan for vi till Bellman, sedan vidare till Kenan på Miami sen till Doors sedan till Bellman igen, en övertalade emre mig om donken, så mötte vi Serkan o hans tjej där, sen ringde vi till sami ( då va de min tur att bestämma eftersom han sa donken, själv hade jag valt Kumru men ändå!

Så sami kom med bussen så ringde vi Kenan som satt på burgerking som tog med sig sina tjej kompisar från Sverige, ja Göteborg ALLA MÄNNISKOR VAR IFRÅN GÖTEBORG IGÅR WHYY???

Ja vi gjorde Summergarden o så den härliga svalkande buss resan hem, var lite bråk på bussen så jag pillade på ena Securita vakten, han ba men va fan Jennifer ! Inte jag som bråkar heller ! Vet inte hur många gånger sami fick stanna bussen!! Bara för ett psyk fall ! Damn die bitch!

Jag mår så jävla dåligt, så bag vet inte vart jag ska ta vägen !!!
Får väl försöka trycka lite frukost o gå och hänga vid poolen!! Har ju bara 6 v kvar u de fina! Gud vad jag kommer frysa när jag kommer hem !!! Från 35+ till typ 5-10 grader ?? Vill inte ens tänka tanken, när jag kommer hem sen så kommer jag drömma mig bort o Sakna de svettiga turerna i bergen med hästarna !

Så en bild mina Goa !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards