nenno

Alla inlägg under mars 2014

Av Jennifer Johnsson - 12 mars 2014 21:35

Ligger i sängen och kollar på mediamarkr fast i turkiet, hittade tuffa kaffe bryggare :D
men tydligen fanns dom i sverige oxå, aldrig sett något sälle annonsera om dem, tycer dom på minner om ett låd vid? Alla lådvin har ju nästan samma form, men tycker dom va tuffa :)

Men do heter KENWOOD kaffe bryggare :)

   


Har ett liknande skoskåp i turkiet men den har verkligen gjort ditt eller ja den har blivit lite nött, så tänkte dra adem i örat när jag kommer ner och åka till ikea i antalya så fort som möjligt, innan skolan börjar.
Så den gamla får åka ut, eller inte så långt ut precis utanför dörren då det är lite över flöd av skor ?


bild nr 2 är typ när jag flyttade in eller ja året efter, så i år ska de målas om, så åker blommorna ner och vit färg upp o en snygg spegel kanske ? :)

 



 

Av Jennifer Johnsson - 11 mars 2014 15:38

Jobbade för syrran igår, Sen hem I morse, tog mig en timmas sovning, ut med hundarna I 50 min ... Vart till styran eftersom dom vart tokiga när jag frågade om dom skulle bada, Idag vart jag blötare än igår och även lynn, hon råkade få sig två simtag...
Sen kolla en serie om en autistisk pojke, Sen var de bara hoppa I skorna Och 1 timmar promenad framför sig till jobbet... Snart frammmmmme!!! Nu orkar jag Inge mer... Blir fan bussen hem.I morgon!
De e Härligt, väder fast jag håller på att dö I vinter jackan o mösssssssan.
Såg två fjärilar Idag ??

JAAAAAAAABADAJAGÄLSKARATTBADA

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2014 12:51

Ja hundarna Han först! Inte med hela kroppen Så dom inte blir sjuka, men dom var helt tokiga, tillomed Angelina som inte gillar att bada :P men eftersom, Hon är ganska ny opererad så har den mesiga hunden blivit as tuff, Och cool!

Och hur mysigt som helst Ute I solen, nu for hundarna gå in Och värma sig..

Av Jennifer Johnsson - 9 mars 2014 08:23

Hon är nog lika trött som jag idag!
Jobb 8.30- 21, Sen vidare till Nästa 21- 08.
som vanligt är bussen Sen som alltid på helgerna, klarar dom inte tiderna Får som väl ändra dom ?!?!?!

Fast jag skulle nog kunna hoppa av denna buss Och sätta mig på Nästa och åka hem igen Och krypa ner under täcket! Men nää..

Av Jennifer Johnsson - 8 mars 2014 07:38

Igår vart det bio, 3 timmars film Och vi såg The wolf of Wall Street , hur bra som helst! Lätt värt dom 3 timmarna!
Nu promis till jobbet Vaknade av att jaghade ställt klockan en timma för tidigt, bättre än en timma försent (:

Av Jennifer Johnsson - 6 mars 2014 18:01

Av att prata med Sara Och Hon kan göra en så glad av att få höra hennes röst!!

Av Jennifer Johnsson - 6 mars 2014 08:58

Vaknade upp halv 7 av att hönsen var ute och kacklade, och så smög solen fram .... I LOVE IT!
Helt underbart väder ute och det bästa av allt är att solen skiner efter det så är nog det bästa av allt att jag börjar inte jobba förens om 7 timmar ...


Idag fyller Sara år, kommer ihåg typ två år sedan så innan jag skulle på turkisk lektion inne i stan så tvingade sara hem mig till dem och bjöd på tårta ...... och jag fattade verkligen inte varför och så hade som två tårtor dessutom, men dom fick förklara för mig att både sara och Yetkin fyllde år och jag trodde inte på dom alls, och inget paket fick dom heller, stackarna :)

Så hade du varit här o inte flera mil i från mig hade du lätt fått denna tårta, passar dig utmärkt! PÅMINNER OM DIG ;)

 

Av Jennifer Johnsson - 4 mars 2014 18:47

Jobbade åt syster igår, Och I förrgår ... Men att Sluta kl 8 Ja Sen är man ledig, sure men inte samma sak som att få sova o vakna när man Vill utan alarm... I morgon måste man vara på jobbet kl 12, kallar inte det ledighet heller även om det bara handlae om 3 timmar men de är ändå mitt på dagen så den blir helt pajjad ändå!!!!
Så nästa vecka är man kanske ledig en heldag... Hoppas Hoppas!!

Idag vart det gymmet, Sen Plockade syrran upp mig Och Sen for vi hem båda somnade, Sen till stallet Och tog in lite hästar, Sen vart det promis med hundarna Och syrran red calypto, Idag har lynn ridit för första gången! Duktig vovve (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards