nenno

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Jennifer Johnsson - 18 oktober 2014 23:14


HALLÅ JAG VILL HA  FUSE TEA MED VATTEN MELON SMAK NUUUUUUUU.... NAM NAM NAM...

DRACK FANTA PÅ JOBBET I DAG TYCKTE FANTAN VAR SÅ GUUUUL, MEN DET ÄR JU INTE SÅ KONSTIGT EFTERSOM DET NÄRMASTE MAN KOMMER FANTA ( I MIN DRICKANDE VÄG) SÅ ÄR DET FANTA MANDARIN ... OOOOH JUMMMIIIIIEE



 

Av Jennifer Johnsson - 18 oktober 2014 09:51

Tills Man får komma till kära lägenheten!!

Av Jennifer Johnsson - 18 oktober 2014 08:28

Sen jag visade lägenheten för mäklaren Anna ohrgren åstrand, här jag inte kunnat sova bara snurrar i huvudet, Absolut inte hennes fel eller något sånt. Det är bara nu ska jag sälja snyggingen .... På riktigt, kommer ju aldrig att hitta en sån mysig igen eller Ja jag hittade ju inte ens den... Eftersom jag vår i turkiet när mamma Och syrran skickade en video och paxade den.
Så nu när sophie bott där här det gått Bra! Men då här jag kunnat ta tillbaka den när hennes tid löpt ut, men snart är den tiden ute Och den ska ut på hemnet om ca 2,5 vecka ..... Lite brustet hjärta!!

Och på köpet blir Man en lägenhets ägare!

Mamma o jag rev ut lite ur källaren igår kul Och tråkigt eftersom man har ju tydligen en hel del saker som Man inte riktigt kommer ihåg att Man har!

Nynäshamn/ kullsta 39,50 kvm säljes mysig etta (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards