nenno

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Jennifer Johnsson - 12 november 2014 18:09

Konstigt att dom dör... Massa värme och inget vatten

Av Jennifer Johnsson - 12 november 2014 18:07

Häst och hund, hund o häst

Av Jennifer Johnsson - 12 november 2014 12:00

Nu när lägenheten kanske snart blir såld ska jag investera i lägenheten i Turkiet, renovera badrum och kök så att man trivs ännu bättre mår ju dåligt av badrummet bara för att det är så fult, så väl köket.

Skulle gjort det i sommras men kände att pengarna räckte men .... fanns inga sånna dusch dörrar som jag vill ha eftersom jag har en inåt? byggnad i hörnan där duschen är.. annars hade ju allt varit klart !!
Men neeeej.

Finns ju här hemma i sverige kanske i turkiet oxå men vet inte om så många "dusch" sidor på nätet på  turkiska :D
 

Eftersom badrummet inte är det största så vill jag ha vita saker ( gillar ju vitt ), men även mycket förvaring. Inte så stort badrumskåp. Höja upp toan från golv ill väggen istl med någon dm utbyggnad.
För att även få lite "hyllförvaring" eller bara till alla ljusen ^^
Svårast av allt är väl att man inte rikitgt kan kommunisera med den turkiskan jag kan, så att der blir ett badrum utav det :P
Så blir någon stackare som måste hjälpa mig med allt, HELA TIDEN... Med kakel snubbe har jag afall redan fixat sen i sommras eller ja min lilla serkan har fixat det. Han kan man lita på :D


Självklar vill jag bygga in tvättmaskinen i ett skåp av något slag, och kanske få in tvättkorgen med.
Varför sa badrummet vara byggt så att allt blir så jobbigt?? Tänk om allt bara var byggt på andra sidan :D Det hade blivit bättre och roligare eller om dom bara byggt badrummet i annan form ?
Självklart, ska inget vara lätt för mig !


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards