nenno

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Jennifer Johnsson - 6 december 2014 15:29

Förkylningen satt i halsen i morse när jag vaknade, vaknade av att syrran snodde lynn och sen gick jag upp och åkte med dom till stallet, när mamma hade tagit ut rozqoo tog jag ut greven, sen på vägenupp till stallet spydde jag 3 ggr pga att jag hostade... snuskigt!

Kroppen känns för övrigt jävligt död efter 1,5 -2 v av arbete....

Men i torsdags vart det att följa med syrran (efter jobbet) hon skulle knäckas, innan dess vart det farsta i 1,5? h sen vidare till kungsholmen, syrran knäcktes sen gick jag och sara på promenad med lynn längst vattnet, sen igår var det ju jobb till 09.00 sen for jag till stallet och mockade sen körde syrran hem mig och han säga hejdå till sara som skulle hem och hämta kläder i ö-vik.

sen låg jag hemma kolla på film o sov sen kom mamma hem då åkte vi till nynäs, sen hem o gjorde salami pizza med kalkon o ruccula :)

Tuggar alvedon o dricker öl håller nu på att laga lite olika maträtter till kvällens middag på 11 pers ? tror jag mamma sa?
har ont i ryggen sen igår ... då jag bar in lite höns mat :)


Lyssnar faktiskt på one direction ?????!!! heheheehehhe


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards