nenno

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2014 14:30

Nu kommer det bli en ny byrå Så Sara josse o jag kommer få en egen låda för Trosor o dvs I byrån.. Och även mamma ! Och en låda var till alla !! Vill ju inte ha en garderob!

Eftersom dom inte har liknande sko Skåp som finns på ikea Så kan man ju passa på o ta byrån slipper man Så ringa runt som en knöl!

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2014 13:47

Ut me sko skåpet I hallen vid dörren !!!! Jag har 40 par skor!! Fuuuuuuuck o alla e int med på bild, några e Josses o Sara's på bilden o sko skåpet fullt innan bilden togs bravoooooooo (:
Så Vilket fall som helst ska jag köpa ett bytt sko skåp ! Så efter att gülay o yasemin lästw mitt stjärn teckan må jag leva upp till det oxå Hahha !

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2014 12:30

 Tänk att de ska vara så svårt att ta ett beslut om vad man ska göra ....


Badrummet?

nya ute möbler ?

måla?
byta byrå?

nytt sko skåp ?


Ska man försöka klar allt ekonomiskt ? klarar man de ?  och om nu inte gör de vad fan väljer man först?
att renovera toan från topp till tå eller de andra o vilken färg ? ska det tapitseras eller målas ? vad ska man ha för färg ? 


Nä man ska man ta sig i kragen ?

Fan man har ju varit nere i alanya i en vecka nu varit ute 3 ggr ?  inte solat en ända gång inte badat i havet inte gjort någon nytta i storsätt alls, RYCK UPP DIG FöR FAN JENNIFER ta tag i livet !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards