nenno

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2014 19:41

Det är 29° Och en lyftfuktighet på 77% alanya levererar I fuktighet!
Inte kul att röra Sig I klibbet! Men men kollade på en film Och somnade, nu ar det 12 timmar sen jag tog en gammal macka med nagot på till frukost ... Börjar bli hungrig!

My new best friend!

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2014 08:32

Var jag ute med grabbarna,orhan, orhans farbror, metin, fikri, hasan, var av att metins mobil dog o h jag fick vara väsk dam som vanligt, Så igår efter att jag ätit frukost med Holmberg Så, drog jag till grabbarna senare eftersom dom alskar att sova? Men men bade jag och metin glömde bort att jag hade hans mobil i min vaska, sa gick o lamnade den efter 1-2 tiden då värt det frulle (:

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2014 08:27

Då var man helt ensamt I lägenheten för första gången Sen I vintras, konstig känsla!
Har ju Varit full frulle från tidig morgon y?l sena nätter kanske Därfor man vaknade några ggr I natt.
Igår vid 19.00 tog semester n I alanya slut för familjen Holmberg.
Jag var ganska slut igår Så jag somnade fort efter sätt lite mer än halva filmen ( aladin)

Idag måste jag nog nästan köpa flygbiljett hem... Men de Vill jag inte ! For flera ar sedan hade vi en kvinna på jobbet som var i ett annat land Och hon stannade dar en månad extra, bara for hon typ hade Missat flyget hem Och sen sa hon att det inte gick några mer flyg ! Kanske Så man ska göra?
Offf to school, gar dagens läxa var att skriva i då tid Nar jag är fodd Och Nar jag borjade mitt första jobb osv lite bakgrund om mig sjalv.

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards