nenno

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Jennifer Johnsson - 14 september 2014 19:30

Så där jävla tokigt bakis som bara jag Och sara kan bli.. fick dock vara helt endam om den Idag!!

?går var jag ute med tjejerna på Ja bellman as always.. var det en kille som sa? ut som ibo rakade fastna med blicken lite for länge bara for jag inte var helt hundra.. bara ögon brynen var annorlunda.... Och rakade då le av tvegsamhet ... Skulle jag inte ha gjort!!!
Oh han va då Pain in the as!!

Han gick Och handlade rosor.... Mannen jag e inte fodd igår..... Sen när jag visar att jag inte Vill ha med dig att göra, Vill ju inte ha Dina rosor... Men lillen fattade inte... Så Han satter sig brevid mig Och frågar om jag e från ryssland... Hallååå har e jag ute med 4 Turkar Och du tror jag e ryss?! Wtf e fel på dig?? Han Forsokte Ge mig rosorna igen, tog emot dom delar dom i två delar av tillbaka dom , putta på honom Och sa gå! Han Va nog fodd igår Hahahahah

Nu leker jag med toprak I väntan på orhan... Jag är fan hungrig....Hemkörning mat va ?? Men Vad fan ska man välja på?? :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards