nenno

Alla inlägg under mars 2015

Av Jennifer Johnsson - 8 mars 2015 08:17

Men det är ju is!!

Av Jennifer Johnsson - 5 mars 2015 12:49

Igar morse slutade jag jobba 09.00, sen medarbetarsamtal 9-10.45 ja det gick väl bra, nu väntar jag på svar Om jag kan då tjänstledigt eller Om jag behöver säga upp mig, känner väl att det blir chefens förlust om jag behöver säga upp mig?

Jag kan ju vinna på det genom nytt arbete och nya utmaningar, samtidigt en liten förlust gör mig om mina planer går åt skogen, då har jag ju inget jobb istl ev ett 50% jobb ... Men vi får la se!
Sen for jag en snabbis till sjukskrivna bea, sen hem laga lunch till syrran och åsa Sen upp och sov 30 min sen Kom syrran hem igen efter hämtning av mamma och Sen mockade hon, vi for på fortvård som vi fick av mamma .. hur skönt som helst!!!!!-TACK!

Sen var mamma och jag Ute och körde I centrum Sen in på kvantum Sen hem äta han se The 100 duscha Sen kom kullis och plockade upp mig Sen var det jobbet 21-08.30

Sov problem även I natt över trött?? Inte driekt så att jag ligget I sängen heladagarna och tänker över livet!!, nä det hinner jag inte med....
Undrar vad ett slappt säng liv skulle vara lixom jobba, sen hem och ligga I sängen I bara lata sig? Kanske Om man Vara hade ett jobb så is där har vi ju det lätta svaret!!! Skulle sitta fint en vecka så tack!!
Nu på bussen till nynäs till körskolan ska ha teori lektion. Så Sen jag var hemma I morse har jag typ endast pluggat, men Sen är jag "ledig" men då vill hundarna ut, dom tycker det e dötts tråkigt hemma!!!!!!!!!
Så tur gör dom att jag har lite tid över!! Sen ska jag plugga ut och köra med mamma . Sen e det mat kanske? Sen sova!!!! Ledig I morgon men vet att jag Kommer att vara vaken runt kl 7 iafall

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards