nenno

Alla inlägg den 5 november 2015

Av Jennifer Johnsson - 5 november 2015 10:58

Konstig känsla att lämna methi på flygplatsen när det alltid är någon annan som säger adjö, men ni var det jag som fick göra det och åka tillbaka till Alanya ! Skön känsla att det inte var Jag som behövde lämna Turkiet.

När methi gick vart Zid orolig, för någon vecka sen var det ju Nea han behövde säga hej då till som inte har kommit tillbaka ännu ( Zid älskar Nea) bästisar!
Nu var det methi som försvann med en resväska och inte kom tillbaka ! Så Zid hoppade hur väskan som jag hade på axeln och upp i mitt ansikte skalade och slickade hela ansiktet bet mig i näsan och i öronen, han vart helt vild, försökte bara ta mig ur flygplatsen med en hoppande hund i ansiktet och bagaget, var inte så lätt!!

Och folk sa kolla han biter henne i näsan och i öronen !
Så Zid var ledsen när han pappa försvann ! Men sover som en stock nu !

Ska man åka buss ska man åka med stil.....
Med vänlig hälsning, Zid !

Av Jennifer Johnsson - 5 november 2015 10:48

Vart inte så många bilder ! Blivit dålig på det !!

Med vi bodde på ett hotel i Old Town, gammmmalt ! Men super mysigt ! Zid tyckte oxå att det var kul! Inte så att han direkt fick mindre uppmärksamhet i Antalya heller snarare mer!
Vi fick tillomed in han i Markt antalya (shopping center ), egentligen ändå problemet med att ta med Zid till antalya var att vi inte fick åkta tunnelbanan. ( men om vi gick och köpte en kartong och hade honom där i stängd så fick vi åka med ) men då valde jag hellre att ta taxi... Annars skulle han ju bli ledsen om han behövde sitta i en kartong !

I Turkiet är dom ju mer emot hundar än hemma i Sverige, men tycker ändå dom tar det bättre, tar med han in på café gör lite som jag vill med honom, och ingen säger något mer än att han är as söt och dom vill äta upp honom el ta med han hem !

Så har varit mycket lättare och ha med honom än vad jag trodde, så det var kul !!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards