nenno

Direktlänk till inlägg 29 december 2015

Alanya - renovering

Av Jennifer Johnsson - 29 december 2015 15:45

Man ska nog inte ta hjälp av kompisarnas föräldrar inte för att jag kommer tycka värre om min vän nu men, man tycker att dom kan lyssna lite extr på en vad man vill och inte vill och försöka föra sitt bästa då istl..... Okey om en Turk inte accepterr en fel renovering, för då blir det ändrt på engång. 

Om jag inte vill ha det på ett sätt så gör om gör rätt och lyssa från början istl...
Förstår inte varför inget riktigt kan flyt på för mig, ska alltid krocka någr gånger längst en rak väg utan trafik !!

- vill man inte att folk ska bli nöjda även om det kostar mig 300 kr till eller hn arbetar en timma extra ...

Även fast man har varit hemma hela tiden under renoveringen så blir det ändå fel!!

Pratade men mamma idag, och sa att jag tycker toan är sne så hon bad mig köpa ett vattenpass på Koctas nu när ändå jag och stamisen Zid skulle dit. ( Koctas är som bauhaus) fast mycket mindre.


Och vattenpasset köpte jag..och lite andra saker.. och ja toan var sne!!
Är inte heller nöjd med kaklet ovanför toan......Det sa jag redan igår !! 


Jag har iafall duschat alldeles nyss och det var sååååååå skönt!!!! Och Zid låg och slappade framför ufot medans jag duschade den lilla lyxliraren!!

Den vita långa slangen skall inte finnas kvar om 2 dagar, så den fick sitta där tills det att han kommer igen, det var bara för vi skulle kunna duscha :) det blir väl bra till slut ... Och snart kommer badrumskåpet!


jag valde ju dusch drapperi istället för dusch kabin så jag skulle spara in lite pengar till köket, men det e så mycket mysigare att duscha med ett duschdrapperi än en dusch kabin, blir så mysigt ljus när man drar runt sig duschdrapperiet ! Sen att det ser snyggare ute med en kabin. Svar Ja !

Om 3 dagar sk vi åka och kolla på köks luckorna .... HOPPAS ALLT GÅÅÅÅÅR BRA DÄR BARA !! 
Typ rätt färger på skåpen och att allt blir bra och utan fel !!!

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards