nenno

Alla inlägg under december 2015

Av Jennifer Johnsson - 13 december 2015 07:15

Idag är det 13 december och lucia!
Ska med Orhan och Jenny till Alanya centrum på julmarknad, lite senare idag.
Efter eller innan dess ska jag hälsa på Serkan och melike som fått en ny son för 3 dagar sedan !

Och snart ska jag o Zid möta upp methi och gå till kostac och handla det sista till badrummet, innan renovering sker (:

Av Jennifer Johnsson - 9 december 2015 07:30

Muppen Zid åt en geting igen igår .... Dom håller alla på att dö, och landar gräna på balkongen !!! Och ja ... Zid äter dom, brukar sopa ihop dem och kasta dem över balkongen! Men ja ... Han hopppade runt på 3 ben och i ena frambenet där satt taggen .. Han vart svullen och sen ovan på nosen ! Hoppas han lär sig snart sen efter massa tröst o pussande sov han 4 timmar och allt var sen borta (:

Av Jennifer Johnsson - 7 december 2015 11:29

I väntan på att methi skulle komma med bussen i morse

Av Jennifer Johnsson - 2 december 2015 15:45

Går dagen sittning på stranden

Av Jennifer Johnsson - 2 december 2015 15:25

Dagen ;
Hoppade upp ur sängen på med kläderna fort som fan, in i hissen ut med Zid kasta lite pinne JAAAAAAA HAN KISSADE UTE! På gräsmattan vid poolen!!!
Sen in methi hadevaknat!
På med lite foundation, ut igen gå med methi till bussen. En runa med Zid hem och släppte Zid 50 m innan lägenheten Zid. Sprang till poolen och rejsade där i 10 min innan jag fick tag på honom, upp och åt frulle och kollade på två serier satte på en maskin tvätt.
Sen gick vi och gick... Till slut tog även vägen slut! ( jag vet han är för liten för att gå sånna promenader att dom är för långa) men vi kom fram till dimcay floden, gick igenom tosmur så när vi kom till Orhan och jennys lägenhet så slog vi en pling till Jenny som kom ner, så satt vi och pratade sen så vart det en promis till stranden
Efter 10 min hitta Zid en krok med kyckling på och en bit fiske tråd ! Han sprang förbi oss det var då jag såg en tråd efter honom... Han stannade men när jag kom nära sprang han vidare! Men till slut så, var det roliga över ! Jah och Jenny fick ut tråden och när tråden är slut där är en krok med kyckling på ! Satans vovve !!!

Så när vi kom hem hade vi nästan varit ute i två timmar ! Vart tog tiden vägen ?! Han hade en toppen promenad, lekte och rejsade lite när han kom hem och nu har han sovit i 1,5 timma !

Så nu har han hjälpt mig att hänga tvätten ! ( eller hoppats på att jag tappar en klädnypa el två för dom älskar han förutom sin sköldpadda och ekorre som är hans favoriter på topp !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards