nenno

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Jennifer Johnsson - 16 april 2015 16:00

Har tagit fina bilder på djuren

Av Jennifer Johnsson - 16 april 2015 15:58

Vi har myror överallt pa jobbet, hur mysigt Dom helst! Men någon på högre fot som gör något åt det?? NEJ!! - just pa denna bild sitter dom I jos kannan och gar det bra resten av dom rejsar I disk maskinen! Kul så jävla frächt !!! - NOT AT ALL!!!!

Av Jennifer Johnsson - 16 april 2015 08:53

När jag I tisdags kväll förra veckan landade I gazipasa med mina bagage bland annat bubbis, ( bild nedan)
Så hamnade jag som vanligt I kontroll scannern och Dom frågade vad jag hade I mitt bagage och jag sa " texas long horn" om det säger er något dom ba neej!! Efter en liten stund frågar dom samma sak, vad har du I paketet, as ännu en gång ni lär ju inte förstå vad det är I allafall, men det är " ett texas long horn huvud" - förstår ni ??
Dom kollade pa varandra som två frågetecken och sa Sen nej, dom bad om ursäkt och frågade om jag kunde öppna det, ja visst kan jag det, jag ska bara snurra av alla leggings från hornen, but yeah fine.

Deras miner när texas hornet kommer ur stora paketet är obeskrivligt! Dom kollade pa varandra och tänkte att den burden e ju helt skruvad!! Dom kommer nog leva länge pa detta inom jobbet!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards