nenno

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Jennifer Johnsson - 20 augusti 2015 21:31

Dagarna rullar på som bara den, klockan rullar på hur fort som helst. Jag förstår inte vrt tiden tar vägen ? tyckte jag vaknade nyss, nu är det dags att gå att sova snart. eler typ nu, har ju ingen energi at all.

Inga bilder tar man heller så, inget kul och lägga upp på bloggen, och inget att skriva om eftersom dagarna är som alla andra dagar. 

Inväntar methi, Orhan drog till sägen och pratar i telefonen. 
Ja i morrn är de dax att vakna kl 8 igen, har ju varit skönt med sovmorgon i några dagar.


Ryggen och fötterna värker, har åt på air contition sjukan el ja det hr vi alla 3 gjort, så skönt att inte vara ensam om det.


Snart är det dags för grannarn thoms, gönül och werner att åka hem till tyskland, det kommer att bli sjukt tråkigt när lill halvan thomas drar ingen som kommer och knackar på ingen som vill bada, ingen som vil åka till Alanyum, ingen som vill går runt i centrum och äta pommes, igen som vill åka och kolla på katterna. Jag får helt enkelt hitta någon annan och leka med och bara hoppas att dom kommer tillbaka i vinter så fort som möjligt!

Sen är jag sjukt sugen på mannagryns gröt!! Hade man jobbat natt i natt i sverige på jobbet hade jag ju lätt gjort det i morgon bitti, det gjorde jag nästan jämt när det var mån,ons,fre ( gröt dagarna ) Jumiii!

I morgon blir det tacco kväll med linnea, mete, Mehti och orhan ( tur att serkan och emre inte läser bloggen dom hde ju blivit så arg på mig ).
Får la köra med lite öl på det, det är ju trots allt fredag i mogorn ( i sverige) I alanya är det ju fre-lörd hela veckan :)

 

Av Jennifer Johnsson - 20 augusti 2015 10:38

fet text Grattis kära syster på din födelsedag ! Jag önskar att du var här så vi kunde göra något riktigt kul <3

Bästa bilderna på dig någon sin !! Ditt riktiga du genom livet !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards