nenno

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Jennifer Johnsson - 11 september 2015 22:35

När klockan vart 5 så stängde vi, så Ugurcan och jag gick och handlade på migros methi skulle göra memenen, sen drog jag och Ugurcan till methis rum i väntan på att han skulle sluta jobba! Jag somnade dock som en gris på soffan i 5 min, innan dess att methi knackade på och jag vart glad för vi skulle röra oss hemåt, men så var det ju inte han skulle hämta några skor som var akifs och Yasars, men när han kom tillbaka tog vi bussen hemåt Ugurcan hoppade av innan oss.. Sen for vi hem och bytte om och gick och badade i havet, det var så mysigt för solen hade gått ner och all lampor hade tänts i centrum. Vart ingen bild eftersom methi var rädd att någon skulle sno våra saker medans vi plaskade runt som fisken!
Dusch - check
Mätt i magen - check
Methi har fått filade fötter - check
Diskat - check
Tvättmaskinen är klar - check
Öl intag nu - check

Av Jennifer Johnsson - 11 september 2015 07:39

Godmorgon
Vaknar till 28 grader, och första tvätt maskinen är igång, måste dock tvätts lite mer sen när jag kommer hem !
Handdukar !

Glömde sätta upp håret igår efter jag duschat, det är ju så mycket kalk i detta vatten så jag ser ut som en igelkott nu, kul morgon göra! Jag är egentligen jävligt hungrig men får la vänta i 1,5 timma tills man anländer till Aqua !

Igår verkar det dom det har varit lugnt med demonstrationerna !
Blir så irriterad när Aftonbladet och andra nyhetsblad gör allt mycket större än vad det är ! Jag känner mig 100% tryggare, säkrare i Turkiet ( Alanya ) än vad jag gör i Sverige. Skulle ju typ aldrig våga åka taxi själv hemma i Sverige, som jag gör här mitt i natten el vilken timma som helst på dygnet. Det kan ju bli oroligheter över allt i alla länder så även hemma, det är ju bara hålla sig undan när det händer något !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards