nenno

Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Jennifer Johnsson - 8 maj 2016 19:19

Går dagens himmel som vart ett rejält brak och inge mer åska!
*Och lite bild bomb från när mamma var här, mest mamma som fotade*
Nu har mamma varit hemma från Alanya i en vecka !

Vi han väl med en hel del ändå fast jag var sjuk i 1 dag.

Fick nämligen lunginflammation .... Så ja! Klippkort på baskents sjukhus ! Kan man väl säga ! Har väl aldrig varit så "sjuk" som Jah varit den sista tiden sen jag var liten och hade cancer.

Men methi körde in mig till sjukhuset iafall på morgonen så fick vi gå in direkt till läkaren, sen fick vi gå en bit bort och ta blodprov, jag är inte alls rädd för varken sprutor eller blod.
Men när jag satt i stolen och dom skulle ta blodprovet fick jag en sån äcklig känsla i kroppen ( antar att det känns så när man ska svimma) när blod provet var klart ( ja, min kropp tillomed lämnade ifrån sig blod!!! Vilket brukar vara väldigt trögt för mina blodkärl )
Men ja Jah ställde mig upp och fick den där äckliga känslan i kroppen igen och sen började det vara snurra i huvudet och benen gav vika, så satte mig ner på en bänk som var precis brevid mig, och pekade till methi på en vatten tunna som stod brevid receptionen o sa vatten, snälla vatten.. Ja då springer han ut genom dörren och bort till migros " affären" och det tar 5-10 min för honom o komma tillbaka ! Innan han kom tillbaka tog jag mig ur lokalen och ut på bänken utanför !

Det var äcklig känsla !!

Men när jag kom hem fick jag hög feber, och när methi Kom hem på kvällen så tvingande han in mig i en kall dusch! Dumma honom ! Inte alla skönt ! Jag ville ju bara sova !!

På mammas födelse dag ( dagen efter ) så mådde jag mycket bättre så då vart det frukost uppe i zirve och sen åkte vi hem, eftersom mamma tyckte jag skulle vila.
På eftermiddagen vart det marknad.
Sen på kvällen vart det födelsedags middag på ev resturangen i centrum och dit kom även Jennys familj och arjen.

Mamma fick bada i havet 2-3 ggr. Sen åkte vi till arjen en dag efter vi hade varit i centrum och badade i hans pool och hans inomhus pool som säkert hade 30 grader i sig ! Jätte mysigt !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards