nenno

Alla inlägg under december 2010

Av Jennifer Johnsson - 15 december 2010 22:54

Idag har jag jobbat 9-16, Fick julklapp av chefen en rosa skål från kosta boda.

Den var väldigt fin :) om ca 2 veckor får den flyga med mig till Alanya :D Sedan kom mamma och hämtade mig på jobbet och så städade vi ur det sista ur morfars lägenhet.


När jag kom hem hade Emelie lagat mat och så var lill Mickis här :)

Sedan vart man bombad av Mithat för att komma ner till kiosken oh radera alla hans inställningar på Iphone! KNÄPPGÖK! Han kan ju själv!!


Nu snackar jag med underbara Emre :) 


Frukost med pojkarna och Lisa kl 8 på morgonen i Alanya i augusti eller frukost och frukost men middag kyckling soppa och får hjärna :S Jag tog KYCKLING!


    

Av Jennifer Johnsson - 14 december 2010 23:56

Underbara kille :D

Bruno mars!


Gör ju as bra låtar!!
 

 Om 2 veckor har jag varit i Alanya i 12 timmar :D <3

Säkert ute på något discotek :D


Av Jennifer Johnsson - 13 december 2010 23:44

Saknar min söta lilla bebis <3  Funtar på att sova hemma i morgon med min lilla snäcka Lynn<3
    

Av Jennifer Johnsson - 11 december 2010 22:45

Nu har Tolga gått På bussen påväg till armen han skulle till ett ställe som ligger nära antalya. Han ska vara där i en månad sedan kommer han att bli förflyttad till något annat ställe! Bara att hoppas att dom här 5,5 månad kommer att gå foooort och att han kommer hem levande! Tur att jag inte var i Istanbul när Tolga åkte, då hade man stått och gråtit floder som han släkt och vänner gjorde!! Usch räcker med att det kommer bli tårar i kväll när jag ska se NEFES (turkisk arme film).Bara när dom säger mamma (Anne på turkiska) då färjar man gråta för deras mammor, Lr det känns så mycket starkare än vår mamma. Anne e mer som en stor stor Gud! I mina ögon ! Seni özledim kanka <3

Av Jennifer Johnsson - 7 december 2010 21:03

På Fredag är det utgång, Emelie fyller 22 år pluttan då!! hahahha

vet inte vad jag ska ha på mig!!


men det blir nog mina svarta Ten Points skor, och något nytt från nelly som för hoppnings vis kommer i morgon  :))

Men ska ju bara ner ut i stora Nynäshamn  :D 


Av Jennifer Johnsson - 7 december 2010 16:38

Denna blogg hade jag mest tänkt att använda då jag är i turkiet.


Konstigt nog kommer jag alltid hem med sky höga räkningar:S hahhaa

Även fast jah köper telefon kort och ringer från en telefon kiosk.
Och då har jag även en turk telefon som ja ringer folk med nere i turkiet. Men funkar inte så bra för mig men,konstigt nog ligger telefon räkningen ändå på 3000-5000 när jag varit där nere, undrar sa flundra!


3 Dagar kvar tills kanka får resa på vart han ska göra sin jävla army .....
5 dagar kvar tills han rycker in!


Men han har LOVAT mig att när han har tillgång till en data ska han skriva till mig varje gång för jag kommer vara fucking orolig nu i 5,5 månad.....


Denna sång för dig bästis <3

Kommer gråta till denna på söndag enoooooormt mycket jag älskar dig min vackra vän!!


Av Jennifer Johnsson - 4 december 2010 22:08

Min älskade kanka Tolga.
Nu är det 6 dagar kvar tills han får veta vart han skall göra sin army :(
Hoppas att det blir ett bra ställe för min bästa kompis och inget ställe där det är krig!

Har lovat honom en present när han kommer till alanya i maj :) vilket  betyder att han MÅSTE ÖVERLEVA!


Seni Özledim kanka <3

            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards