nenno

Alla inlägg under december 2010

Av Jennifer Johnsson - 22 december 2010 17:00

Endast två dar till Julafton. Alla jule klappar är färdiga som tur är, för ett bra tag sedan men förstår inte riktigt det där med jul stress. Kanske för jag aldrig lidigt av den förr?

I morgon ska jag jobba 10-20.

Sedan blir de jobb hela julhelgen innan jag drar till Turkiet.


Ska hem och hämta resväskan om en stund sen måste jag packa...

har nästan inte köpt några nya saker till lägenheten denna gång jo en lampa från ikea.

När man får tag på en elektriker med betong borr kommer den nog upp, men när det är frågan de :P den ska placeras över soff bordet :) 


men mitt runda soff bord finns inte kvar längre :/ ska försöka få tag i ett fyrkantigt vitlack bor istl :)


Av Jennifer Johnsson - 21 december 2010 00:15

        

Av Jennifer Johnsson - 20 december 2010 13:52

Nu är det en vecka kvar tills man flyger till Norge, och dagen efter till turkiet.

Ska bli så kul och träffa Rita igen :)


Har aldrig varit så här sen och packa ever!!

brukar vara startklar och dra till arlanda två veckor innan jag ska åka :P

(i vanliga fall). I morrn kommer mamma med resväskan! Så skall de packas :D

Ser nog kul ut när jag e ute och far med min väska eftersom den e så himla stoooor! Ser nog ut som om den är ute och åker med mig :P och inte tvärt om.


Seeee upp snart kommer den lilla faran :D


Får ju inte glömma sängkläderna till lägenheten, vet inte ens om ja har några fler där nere..


fast kommer dock aldrig ihåg vad jag har där nere, hoppas min plattång är kvar för den finns inte hemma :P

Och brukar alltid lämna kvar leggings och trosor och skor där nere men kommer inte alls ihåg vad jag lämnade kvar där nere .... 


Igår hade tolga ringt Gökhan och frågat efter mitt nr.. vart jätte glad, då vet man afall att han lever efter en veckas tid. Hoppas inte att det tar en vecka till tills han ringer :/ dom kanske bara har en liten fri tid på söndagar :/ 

Vill att kanka ringer snaaart! Lämnar inte telefonen, har den med mig över allt nu.

Hoppas att jag kan hälsa på honom i armen n är jag är nere i turkiet.


<3


Av Jennifer Johnsson - 19 december 2010 22:06

Igår var jag hos Linda och vi skulle partaya, sedan kom hennes granne ner i kallingar 22:08 och sa att nu e klockan över 22.00 dax oh sänka musiken... SUUUCK....


Då drog vi till Jocke istället var där en timma sedan drog vi till bedarö/Old bell.

WÖÖÖW vem var där? Om inte ..... Bingo rimer.


Inträdet var 150 kr :O

men jag körde en fuling :P Och en kille tog min jacka sen sa ja till en annan att jag redan hade betalat men inte fått en stämpel, jag hade inte betalat men fick en stämpel i allafall GROOOO! 150 kr rikare :D


Kom hem kl 04.00 (Y) Började jobba 8:30 Pfff men nu e mina 12 timmar avklarade på jobbet och kollar på DAY AFTER TOMORROW <3




Erica och jag :) 

Av Jennifer Johnsson - 18 december 2010 13:38

Nu ska jag åka hem till mamma oh mysa med lynn :)
       

Av Jennifer Johnsson - 17 december 2010 19:49

Idag har jag varit i Farsta och shoppat lite, när kl vart 15.00 då kom jag på att jag inte hade ätit någon frukost .... nästan 6 timmar sedan jag vaknade då (Y)

Konstigt att man inte kände sig så bra i kroppen :P

Det vart en trekntig smörgås från Pressbyrån med brämhults Smootie :)


Handlade julklapp till syrran och mamma sedan till mig själv :D men ingen julklapp till mig :P vart till resan :)


Kollade på Bröderna Karlsson medans jag käkade söt film :P 


Nu ska jag ta mig ett glas vin :) och dunka lite skön musik...

Pratade med Emre igår så nu har vi bestämt en tripp, men den kan jag inte tala om för kan ju vara så att min älskade Kanka tolga kollar in på bloggen när han får gå ifrån army. och jag vill inte att han ska få reda på något :P Lite ord fattar han allt, sedan använder han ju sig även av google översättning :P


  
Saknar mitt place, Oh min lägenhet  

Av Jennifer Johnsson - 16 december 2010 21:58

Idag har jag varit hos forro och fikat sedan kollat lite affärer, Helene hämtade upp oss efter jobbet (: åkte vi hem till henne och drack vin! Mysigt!!Oh dom underbara barnen Nea och Alex var hemma ! Söta bus ungar (:Nu sitter jag på bussen påVäg hem, ska väl snacka med Emre, han ringde mig tidigare idag och bad om ursäkt om jag vart arg i går! Gull unge (: han märket de så fort när han gått över gränsen! Det blir att sova ensam i natt då emelie sover hos sin mamma i natt (: Puss på er

Av Jennifer Johnsson - 16 december 2010 10:49

Sitter nu och kollar på flyg biljetter till Norge, vågar man lita på att flygen går som dom ska?  lr ska man åka tidigt?  :/


Jätte svårt.... Flyger till Norge den 27 december sedan 28 december till Turkiet.


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards