nenno

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennifer Johnsson - 24 mars 2011 21:45



BRING ME BACK NOW!!


Vill inte vänta i 51 dagar!!


Bistro bellman 

Alanya

 

Av Jennifer Johnsson - 23 mars 2011 20:45

På jobbet på 6 dagar! Har ju varit lite sjuk, men så var jag ju ledig måndag och tisdag!
Idag har jag jobbat 7-16 sedan hade jag lönesamtal, efter lönesamtalet

så ringde jag HELENE!

och frågade om hon hade tid för mig :=) de hade hon!! Alexander hade beställt tacco idag så vart bjuden på tacco och ett glas rött vin :) gott gott med mysigt sällsak! <3

 i morgon blir det jobb 10-20 vill inte!! Vill soooova! :D

Av Jennifer Johnsson - 22 mars 2011 21:00

 Jaa jag erkänner!! 

 Jag kom bara över en klänning idag!

 Fan de finns verkligen inget kul ute i butikerna! framm med sommarkläderna

de e faktiskt bara 53 dagar kvar till alanya!!!


kommer säkert komma över 10 klänningar innan jag drar om ja känner mig själv rätt :D


Elisabet har fått nojja för alanya !! hon vill åka nuuuu (jag med) ;D hahha

Så nu ska hon GOOGLA på hur man kan bli rik på en dag :D stööörd!! men älskar dig ändå :D:D<3

Av Jennifer Johnsson - 22 mars 2011 08:15

Känner mig helt återställt! men ont i huve så de blir väl att knapra alvedon idag oxå!

Idag ska mamma och jag åka och städa ur morfars boende, sedan en sväng till haninge tills systeryster slutar jobba kl 15.00 då blir det farsta!

jag ska inte handla något speciellt men lär ju bli saker afall, för handla är jag ganska bra på :D


Ska till norge 31 mars -4 april till Elisabet og kim :) 
Blir nog roadtrip i norge lr kanske kryssning? lr vrf inte london? hmm

Du får helt enkelt bestämma Elisabet :D 

Av Jennifer Johnsson - 21 mars 2011 17:53

I natt snomnade morfar in kl 01.00 belv hela 94 år!!

Skönt för honom att komma till den ljusa sidan bland alla våra hästar hundar och katter, mormor och pappa :) hoppas du hälsar alla från oss (mig, mamma och systerryster)

Ta hand om dig där uppe! Vi älskar dig!

Av Jennifer Johnsson - 20 mars 2011 22:00

Började med att jag hade feber i torsdags på jobbet, har nog aldrig haft de förut tror ja, i såfall var det länge sedan!

sedan lite i fredags men de gick över =)

Sedan igår var det feber igen och knapra alvedon oh öm i kroppen!

same to day! 

nu har väl alla tabletter gått ur kroppen! för nu börjar kroppen värka hosta, febern och ögonen värka! naaj nu vill jag bli frisk!!


Camade med kanka idag han har blivit jätte bruuuun!!

han har du aldrig i hela sitt liv varit så brun :D han e ju i vanliga fall typ rädd för solen! men i armen kommer han väl inte undan den :P

Nu ere 56 dagar för kanka tills han e OUT OF ARMY! GÖJJ! veckan efter de blir de nog alanya för hans del :D LOVE IT! 

Seni özledim kanki<3

Av Jennifer Johnsson - 20 mars 2011 20:22

 min klocka ja vannidag på tradera :D

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards