nenno

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennifer Johnsson - 11 mars 2011 13:45

 Idag har man jobbat 7-13, ganska soft dag :)

Skulle egentligen till gymmet men jag ångrade mig! Inte bra :P 


Ikväll blir det middag med några från jobbet! Hoppas att det blir bra! 

Eftersom man e ledig i morrn förengångskull ! 

Nu ligger jag och lynn i sängen och kollar på tv!!


Ska nog ta och ringa herr Ersin och kolla vad han håller på med :))


Av Jennifer Johnsson - 9 mars 2011 19:45

 Idag har det jobbats 7-16 sedan, gymmat en sväng!

men nu blir det att kolla på lite flyg biljetter till tyrkia :D


Och idag har jag fått packeter ifrån hm :) med en kofta, två par skor en klänning, och två stolsdynor från hm :)



SAKNAR MIN BALKONG <33

  

<3

Av Jennifer Johnsson - 8 mars 2011 18:00

 Igår var jag in beordrad på jobbet! Sådanna gånger är det VERKLIGEN JÄTTE kul att gå till jobbet :D


Hahah Tolga ringde idag och berättade att han satt uppe på typ plancer i armen så var de kort på honom när han körde lite olympic, och att hans boss litade på tolga extra mycket och  att hans kompisar var typ avundsjuka på honom bara för han fick lämna armen mer ofta än alla andra :P


Han  sa att han hade drömt om mig, för ett tag sedan sa ja till honom om han sovr för mycket  i alanya ska jag  hälla vatten på honom! hahhaha det hade han drömt, men jaghar ändrar mig nu att han får sova hur mycket han vill för han sover i snitt 4 timmar varje dag!


Hahahha Så söt!

ooch en liten bild på gullungen <3   

Av Jennifer Johnsson - 6 mars 2011 20:32

Jaa, då var man hemma efter 12 timmar på jobbet!! Pff 

I morrn blir det gymmet ev lunch med emelie och sedan bär det nog av till haninge!

Hoppas på lite kläder!! Sedan blir det isåfall Mio och köpa två "kistor"  som skall få flyga till lägenheten ( i alanya) :D

Om en stund blir det wallander!


Av Jennifer Johnsson - 6 mars 2011 08:15

Idag blir de jobb i 12 timmar :/ men i morgon är man ledig då blir det gymmet:)


För några dagar sedan så var jag på ikea med mamma, Köpte plastblommor till balkongen och dom blir bara finare och finare  för varje gång man ser dom :D

Av Jennifer Johnsson - 5 mars 2011 17:30

  

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards