nenno

Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer Johnsson - 17 april 2011 21:45

Jahaaapp då har man knaprat ihop 70 timmar denna vecka! 
det var ju lätt gjort!!

om 2 timmar är de 25 dagar kvar till turkey <3 Thats love!

Ledig i morgon och på tisdag ska bli sååå skönt! blir nog en sväng till stan och shoppa lite!! säkert 2 veckor sedan jag var i en affär! Lr jo jag har ju vart de i nynäshamn men njaa inte samma sak va? 


Fick hem en lång klänning idag från ellos :) Den va bra! men de är en underklänning under så den blir nog att klippa av :D hihi


Hoppas de blir lite porkyfamily snack ikväll <3 :D

Av Jennifer Johnsson - 16 april 2011 20:30

Jaa, kom hem där vid 10? lr 
 jag minns inte! var lite off när jag kom hem sen så snackde jag med patrik som fortfarande satt oh söp! tragisk kille hahhah! 
Sackade väl med han säkert i 45 min! Tack för du höll mig vaken sista bussresan!

inte nog med de, jag kom hem han hängde i luren sen vill jag sova men jag fick inte han ba 10 min till... Snark! jobbiga jävel! hahha


Idag är det 

27 days17 hours, 38 minutes
kvar till alanya fan de känns som de börjar närma sig! Sån jävla lycka!
har dock kvar att plussa på några kilon till babaget och att ge elisabet flighten så transfern kan hämta upp os i antalya!

Ser så mycket fram emot 15 maj då de blir QQB i alanya på min balkong sedan utgång i centrum och självklart blir de party buss till summergarden! fall så ska jag dit! ;D! jams! 
Blir la att sussa snart ! jag sover alla andra festar Heeeelt okey asso! NOT! 

Av Jennifer Johnsson - 16 april 2011 01:45

Jobbat natt i dag igen, börjar bli slut i både huve och kroppen nu! men i morgon ska jag stanna kavr så länge jag orkar! så har spenderat natten och kollat på lite saker som skall in handlas ifrån Koçtaş som är typ som bauhaus i sverige.

2 st air condition
Tvättmaskin
Garderob, men vill helst ha den ljusa om den finns i mörkbrunt annars blir de nog någon av dom andra två!
Lite pallar åt folket!
En grill till vår BBQ den 15 maj :D redan planerat och klar! jobbigt att mitt balkong bor är så litet men blir som vanligt! Alla kommer att sitta på golvet det till hör vanligheterna :D 
afall aldrig någon som klagar!
Sedan är de Spis dax, hatar kockplattan! Det funkar inte längre lixom!
graden 2 funkar som 10:an. 8:an funkar som 1:an, den e jobbig hur som helst!

   

Av Jennifer Johnsson - 15 april 2011 03:15


Vart några kommentarer och en hel historia om pork family!!
Har i afall aldrig fått så många " kommentarer" förr Hahahha !!

Av Jennifer Johnsson - 14 april 2011 21:15

 I går packade jag ena resväskan ! SÅ GLAD  exakt 1 månad kvar nu och då har vi precis landat emma och jag, hm ja elisabet och lars landar 30 min innan dom SUCK!

 I morrn blir det att ringa til ambassaden och fråga om arbetstillstånd, efter jag slutat jobba! Jobbar natt i natt så jobbar 21-8 !


hät kommer en bild på lite af de som gick ner i resväskan och resväskan är FULL!

fick ner lite linnen och kjolar oxå!



Ser ut som det nästan inget på golvet men:
Gardiner, massa handukar, badrums matta, 4st blommor till balkongen, drink bok, kuddar, örngott, diskborste, disk svampar, ljus, disktrasor, sittdynor tillbalkongen. det är lite till med detta e vad jag minns :P
HÖLL PÅ GLÖMA tacco påsar till SeyfI! tacco kväll varje fredag? kanske han blir lugn! tacco nörd e vad han är!

fick även hem skor,bh och klänning igår!

Love my new shoes! Grr
 bhn var bra men ny stl på klänningen sen blir de nog bra!
   

Annars har jag borstat min peruk idag den ser hel vild ut! blir nog en dusch för den i morgon! haha 

Av Jennifer Johnsson - 13 april 2011 07:15

Om ca en timma får man gå hem och sova!  Då har jag jobbat 21-8 sen kommwe man tillbaka ikväll 21-8 igen Kanske ledig på torsdag vem vet :D


Eftersom min underbara vänner över gav mig runt kl 00.00 (vilket jag tyckte var ganska elakt efersom jag hade 8 timmar kvar på jobbet då) Så fick man kolla på tv och film på datan och lyssnat på massa medina och Burhan g !!
Åååh dom är ju så bra!! 


Jobba lr inte jobba i turkiet ? hmm de har jag funderat på mycket i natt vill ju va lite fri oxå! Kanske börja jobba när man ruttnat på alanya? Fast hur skulle jag kunna ruttna?
 
Åkte hissen ner för en stund sedanfrån nian  till sjuan trodde jag att jag inte skulle komma ut ifrån hissen ! Och skulle jag komma ut? Då skulle jag tryckt på larmet på hissen! Men jag kom ner till våning tre och ut oxå för den delen !

Nu kom sjuksyster in och sa att jag fick ta frukt om jag ville, ååh hon e så trevlig jag har till och med lovat henne att jag ska utbilda mig till något och hon tycker att det ska ha med mäniskor att göra helst inom vården säger hon ! Haha Okey I dooo it ! Jaa vi får väl se :P

Här kommer nattens målning Isadora Baby blue :) så fin ! Om man inte målar som jag i mörkret och kör på känsla  !! =) hahha  

Av Jennifer Johnsson - 13 april 2011 00:34

Emma, Elisabet och jag SKA köpa kroppsfärg med UV till turkiet! :D

Elisabet skulle kolla sin stad i norge imorgon, emma skulle köpa ljus rosa hår färg! TUFFT! Den färgen va jätte fin !! Hon skulle även kolla om man kunde köpa kroppsfärg där :)

Någon som vet vart i sthlm man kan köpa kroppsfärg med UV i?

   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards