nenno

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Jennifer Johnsson - 7 oktober 2011 21:03

Jobbat hela dagen!

Nu sitter man hos helene med vin i handen, färgat håret på Linnea och hon har 5 min kvar att sitta med färgen i håret...
Hon ska på fotning i morrn oh jag ska med .... även köpa lite kläder till mig själv hoppas jag på :)
Börjar bli lagom seg i kroppen, skönt att va ledig i morrn.. :)
Och i stockholm har man ju inte shoppat loss i på 5 månader :P?
Men måste ha lite överdelar och lite leggins.... Fan jag vill ha turk cocacola, för det är mkt mer bubblor i deras cola än i svensk...:D mohaha... 

Av Jennifer Johnsson - 7 oktober 2011 09:59

Vart trötter efter jobbet igår, första arbetspasset på 10 timmar, sedan gick jag till helene och så kom forro dit efter en stund :)

Forro fick sin present, mohaha  lite kul vart det...= En tvål snopp, som även helene fick i söndags när jag var där, när linnea fyllde år.. Helene hängde upp den på toan..

Alexander mer lr mindre tvingade mig att sova där, men de gjorde ja oxå länge sedan men sov där nu :) sussa med Linnea hon va ju inte alls trött men när jag visade henne en bra sovställning på magen så? somnade hon efter en sund...

Åkte med helene hem i morse 6.30 så vart det hem och sova en sväng.

Nu är handpeningen överförd till Viktor med lägenheten, så ska bara boka banken och fixa resten :)

Idag blir det jobb 12-20 :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards