nenno

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Jennifer Johnsson - 8 oktober 2011 22:26

Efter maten Hos helene doooog jag av mätt het/trött het osv ... usch Forro vart lika dan, men nu har vi kollar på film och ja forro somnade efter halva filmen med lynn i famnen...
Trevligt sälskap... Hon tog ett jätte lass av mammas kaka...
Dags att stänga av tv och springa oh kissa sedan sova ska upp om 7,5 timma, tänker jag rätt? hmm.....  börjar afall kl 8...  


Nattiii <3

JAG VILL HA LINK NUUUU!
CILEK <3
   

Av Jennifer Johnsson - 8 oktober 2011 17:40

Varit en hel dag i stora staden = Stockholm  city wööw comeback efter 5 månaderr ... Göjj men fortfarande svårt att veta vad man ska ha på sig :))

Nea skulle egentligen fotograferas.. men hon e ju bara 15 år så hon var tvungen att ha målsman med sig vid fotograferingen .. HALLÅ? blir ju inte naken bilder direkt?

men men Kom över 3 st leggins.... världens mysigaste <3 ett par svarta, röda och begia? Stavas de så? Hmm

3 Tröjor eller mer koftor varma saker... brr kalla land och kallare blir det fan!!

När man kollade på kläderna inne i stan idag så var ju allka kläder nya för mina ögon :p

Nu är vi hos helene och potatis gratängen står inne och fläsk filen ska snart stekas sen har jag gjort turk sallad som Hakan har lärt mig :P

Sistaminuten`? JA TACK .... VILL NU  !!
Ikväll/ natt har jag varit hemma en vecka :/ USCH! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards