nenno

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Jennifer Johnsson - 17 november 2011 22:30

Vart en sväng till sthlm istället idag Tolga hade ju lovat sin mamma att han skulle plåtas lite inne i sthlm Haha...

Så träffade vi Emelie,isa och Ilker och deras kompis, sen drog dom hem och så gick jag tolga och emelie och fikade :)
Trevligt trevligt :)
Sedan vart det hem gång så träffade vi Forro på bussen hem från vh till nynäs.
Vart en sväng in på Ica kvantum, när vi går där ifrån möter vi sara som ska upp till Ö-vik :)

I morrn blir der jobb 14-21 :/ vill vara ledig men men ....
Alexander fyller år vill springa för bi och gratta men ? Hmm hur ska jag lösa detta? Emelie kmr ju i morrn så ska vi vina ju :)
Men kanske blir att dra till familjen holmberg på lördag då? lr ? How to do?


Kollade på bilder från i somras i morse... Vill bara gråta!!! Hur gick den underbara sommaren så jävla snabbt? 
Måste göras om!! Best time of my life <3 

Av Jennifer Johnsson - 17 november 2011 12:30

Igår kom mina stolar från:


 
För er som inte prövat och sitta på dom så är dom super mysiga :)

Stackars Tolga osm fick bära upp dom själv!
Fri hem leverans betyder tydligen att man får bära upp sakerna själv för 3 trappor och att man ska ha pengarna med sig i dörren ? Pff .... 

Ska bara upp bed sifferklockan någon dag sen är not köket färdigt :)
Ska ta mig till en secound hand butik nere i nynäs och kolla om dom har någon kulig gammmmmal? spegel med massa kruffs runt kanterna :) Men först blir det nog en dusch? :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards