nenno

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Jennifer Johnsson - 19 november 2011 18:00


Såg på alanya informationen på fb att det hade kommit snö i alanya på dom östra bergstopparna...
Tillomed före sverige ? lr ja iafall innan sthlm har fått snö :)

Och att till nästa vinter ska man kunna åka skider i Alanyas berg.... Coolt kommer ju att bli ett året omställe!
Tufft ... Alanya håller på att utvecklas, även Golfbanor är på g!
Kommer ju bli mkt lättare att vara där året runt då :)  LIKE IT ALOT! <3

Och att flygplatsen äntilgen kommer att öppna i april? Tror jag att det var för utrikes flygningar!
Like it alot :) slippa 2 timmars bussresa från Antalya till Alanya :) Kommer nog bara ta ca 30 min nu istl.
( om jag fattat allt rätt :) )

Gick la upp runt kl 10 drog ett sms till malin, så drog vi till secoundhand butik nere i nynäshamn.
Fanns la inte så mkt kul, fast det kom ut folk med massa påsar? tog dom allt kul? Hmm
Fan vill ha en tuff spegel :)

Sedan gick vi hemåt och tog BUSSEN ner till Centrum så lullade hon in på systemet...
Det var två alkisar ute och gubben skrek åt tanten och puttade henne så hon ramlade..... Lär ju inte vara första gången som dom håller på sådär... Stackars lilla puff vovven som var med... Den lär ju ha sitt liv med tant och gubbe om kring sig som slås och bråkar och knuffas oh skriker hela dagarna..

Men sen  åkte vi hem och lämnade spriten hos malin, sen vart det att köpa en fining till pizza :) Jammii :) 
Ska väl sminka mig lite? Sen gå över till malin igen :)

Känns som man ändå hunnit med en del, kunde gjort mer om man hade varit lite piggare, men prominerat har vi gjort idag iallafall :)

Hur kan det vara så svårt att hitta billigare biljetter och hur länge ska man våga vänta dom kan ju gå upp oxå :S:/ 
Emre tyckte att  jag inkl syster skulle komma till Ankara eller ja Kütahya där han går i skolan, som ligger utanför Ankara, han har ju tjööötat en del om att jag ska göra det, så kanske blir nyår i Ankara istl... Fan man vill hinna mkt på 2 veckor.. går de? :O
Sen till alanya oxå? och träffa Hakan i armen ? :/ Hmm...
Life IS hard!!
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards